| 78. Fejezet |

331 31 107
                                    

Bokutoval elindultunk arrafelé, ahol láttuk a csuklyás alakokat, azonban amikor visszaértünk, akkor csalódottan láttuk, hogy egyik barátunk sincs ott. Legnagyobb meglepetésünkre azonban a nemrég látott, oltárnak nevezhető dolgok, eltűntek. Mintha ott sem lettek volna soha.

  - Ott voltak. Láttad te is, ugye? - néztem Bokutora pislogva.

  - Biztos elvitték őket - állapította meg.

  - Emberek voltak akkor? - néztem Bokutora, miközben azon kattogott az agyam, hogy miféle lények voltak azok, akik itt voltak.

  - Erős a gyanúm, hogy nem másvilági lények voltak - gondolkodott el.

  - Akkor? - néztem rá, némileg ijedt tekintettel - Mire gondolsz?

  - Hajléktalanok, szektatagok, elmebetegek vagy esetleg olyan iskolások, akik elég érdekes hobbit választottak - pillantott le rám.

  - Húsvér emberek voltak, csak húsvér emberek voltak - suttogtam magam elé, hogy ezzel is nyugtassam magamat.

  - Húsvér emberek - mondta ő is - Menjünk tovább. Nem szeretnék kiabálnia  többieknek, nehogy valaki más jöjjön elő.

  - Nem akarom, hogy más jöjjön elő - rezzentem meg.

  - Leverem, ne aggódj.

  - Az előbb is elrohantál.

  - Most nem fogok. Most leverem őket - szólt határozottan.

  - Hol lehetnek a többiek? - hagytam figyelmen kívül Bokuto szavait, miközben előre indultam, vissza a folyosóra - Ők vajon nem keresnek minket?

  - Írok nekik - vette elő a telefonját, majd írás helyett elkezdte először Akaashit hívni.

Füleltünk, hogy meghallhassuk a fiú telefonját és néhány másodperc elteltével, halottunk is egy dallamot. Mind a ketten tudtuk jól, hogy kinek a csengőhangja ez.

  - Le ne tedd - néztem Bokutora, majd elfordultam a mellettünk lévő kis folyosóra, ahonnan hallottam a zenét.

Bokuto óvatos léptekkel jött utánam, miközben még mindig csörgette Akaashit. Rövid időn belül felerősödött a fiú csengőhangja, sőt, tudtam, hogy melyik helyeségből jön. Az aggódalom azért tört rám, ugyanis Akaashi nem vette fel a telefonját. Ez az jelentette, hogy vagy elhagyta, vagy...Vagy olyan dolog történt, amire nem is szeretnék gondolni.

  - Itt hallom - szóltam Bokutonak, aki végül kinyomta a hívást, majd utánam lépve megálltunk az ajtóban, ahol nem volt bent az ajtó, így beláthattunk a helységbe. Bekukkantva az ablak előtt megpillantottam Akaashit, ahogy a földön ül, térdeit felhúzza és átöleli azokat - Akaashi! - szóltam aggodalmas hangon.

  - Akaashi! - szólt Bokuto is, majd besietett legjobb barátjához én pedig ott voltam a nyomában.

  - Akaashi, jól vagy? - guggoltam le, ahogy odaértem hozzá.

Akaashi nem válaszolt, csak némi szipogást hallottam és emiatt jobban rám tört az aggódalom.

  - Akaashi? - suttogtam a fiú nevét, majd karjára tettem a kezemet és letérdeltem a papíros földre.

A fekete hajú fiú ekkor felemelte a fejét, mi pedig megláthattuk ijedt tekintetét, könnyáztatta arcát, lassan legördülő könnyeit és azt, hogy halálosan meg van rémülve. Az ajkaim megremegtek és azonnal magamhoz öleltem őt, ahogy csak tudtam.

  - Hé, Akaashi - szólt Bokuto aggódva.

  - Egyedül maradtam és nagyon féltem - suttogta Akaashi rekedt hangon - Annyira féltem... - csuklott el a hangja.

Hard  |Haikyuu Fanfiction - Befejezett|Onde histórias criam vida. Descubra agora