Délután fél ötkor, az ajtó kinyitódott, én pedig felnéztem a könyveimről, és megláttam Kuroot rövidnadrágban és pulcsiban.
- Szia - köszöntem neki.
- Halló-halló - jött be, majd becsukta az ajtót.
Miután bejött, leült az ágyamra és elterült rajta.
- Milyen volt az edzés?
- Futottunk. Végig - szólt fáradt hangon - Érted? Végig. Az egyetlen szerencsénk az volt, hogy elkezdett esni, mert különben a suli épülete körül futottunk volna - panaszolta.
- Jézusom, és túlélted?
- Nem, szóval segíts rajtam - nyafogott.
Csak elnevettem magamat, majd felálltam az asztaltól, és odamentem hozzá az ágyhoz, majd leültem mellé. Ő egyből az ölembe tette a fejét, én pedig a haját kezdtem el cirógatni.
- Milyen volt Akaashival? - kérdezte, miközben lehunyta a szemét.
- Jó volt. Ittunk egy forrócsokit, de elkezdett esni, és megáztunk kicsit. Beálltunk egy buszmegállóhoz, de jött Akaashi anyukája, aki elhozott engem.
- Ugye elmentél utána zuhanyozni vagy megszárítkoztál? - szólt aggódva.
- Persze, egyből. És képzeld. Akaashi felajánlotta, hogy segít felkészülni a matek dolgozatomra.
- Igaz is, egyszer Bokuto mondta, hogy a matek versenyeken mindig benne van a legjobb háromban - gondolkodott el - Örülök, hogy van kivel gyakorolni, és nem egy idegen az. Sajnálom, hogy én nem tudok segíteni. Holnap este hatig lesz edzés - sóhajtott fáradtan.
- Megértem, és nincs baj belőle. Neked most a röplabdára kell figyelned - cirógattam továbbra is fekete tincseit.
- Aludhatok egy picit az ágyadon? Kenmanál ott van Yamamoto és nem tudnék tőle aludni.
- Persze - tértem át az arcára és azt cirógattam - Nem baj, ha addig tanulok?
- Nem, csak nyugodtan - ásított - Felébresztesz majd, ha nem kelek fel nyolckor sem?
- Persze - adtam egy puszit a hajába.
- Köszönöm - szólt hálásan, majd felült, és adott egy puszit az arcomra - Mondtam már, hogy te vagy a legjobb? - mosolygott, mellyel engem is mosolygásra késztetett.
- Tényleg én lennék? - néztem a szemébe.
- A jobbnál is jobb - hajolt közelebb.
- Biztos? - mosolyogtam és hol az ajkára, hol a szemébe néztem.
- Ezer százalék - szüntette meg az ajkaink között a távolságot, majd nyelvét egyből a számba vezette és megcsókolt.
Időt se hagyott, hogy reagáljak, máris elhajolt tőlem, és elfeküdt az ágyon, nekem háttal.
- Kuroo...
- Hm?
- Nem érzed úgy sokszor, hogy olyanok vagyunk, mint egy pár?
- A viselkedés miatt?
- Aha - piszkáltam a pólóm szélét.
- A legjobb barátom vagy - mondta ki egyszerűen.
- Ahogy te is nekem, csak érted... - szóltam összezavarodva.
- Ne gondold túl, jó? - sóhajtott, majd hátra nyúlt, és megpaskolta a combomat, majd visszavezette a kezét.
KAMU SEDANG MEMBACA
Hard |Haikyuu Fanfiction - Befejezett|
Fiksi Sejarah[Név] és Kuroo többek, mint barátok. A felejthetetlen, együtt töltött pillanatok folytatódnak, amint új év kezdődik, s visszamennek ismét a kollégiumba. A barátság extrákkal dolog kezd különös irányba torkolódni, kettőjük kapcsolata pedig egyre szív...