| 53. Fejezet |

536 51 74
                                    

A szállásra érve az előtérben vártuk, hogy Katsunori-sensei és Yaku anyukája átvegyék a szobáknak a kulcsaikat. Közben igyekeztem Tetsut ébren tartani, ugyanis folyamatosan beakart aludni.

  - Tetsu, ne aludj már el - csíptem a combjába, mire hirtelen rúgott egyet előre, és kishíján majdnem belerúgott az üvegasztalba.

  - Kenma, ne csipkedj már - ütött Kenma vállára Tetsu, aki mellette ült.

Kenma értetlenül nézett rá, és inkább arrébb csúszott.

  - Tetsu, én voltam - világosítottam fel.

  - Te se csipkedj - csípett vissza.

  - Rendben, - jött vissza az osztályfőnök - itt vannak a kulcsok, és a szobabe...Illetve - sóhajtott - Nagy nullával lenne egyenlő az, hogy én osztalak be titeket szobában. tessék, vigyétek, legyetek azzal, akivel akartok - sóhajtott.

A többiek egyből ugrottak, és miután Tetsu nagy nehezen feltápászkodott a az előtérben lévő székről, ketten léptünk az osztályfőnökhöz, akinek a kezében volt még választék a kulcsokat illetően.

  - Na, na - húzta el a kezét - [Név], te Yaku édesanyjával alszol egy szobában.

  - De ne már, most miért nem lehet velem egy szobában? - háborodott fel Tetsu.

  - Komolyan megmered kérdezni? - illetődött meg Katsunori-sensei - Csak egy dolgot mondok. Együtt vagytok, én pedig nem szeretnék semminek a felelőse lenni a későbbiekben.

  - Kirándulni jöttünk, én semmit se terveztem. Mégis mit gondol maga? - fintorgott Tetsu.

  - Kuroo, drága édes fiam - lépett közelebb hozzá a férfi - Kérem a táskádat.

  - Jó, ígérem megfelelően használjuk, csak ne csinálja már - tört meg Tetsu, én pedig elkerekedett szemmel néztem rá - A legstabilabb védelem van a kezemben - kacsintott.

  - Hogy az hétszentség, hogy utánatok nem vállalok osztályt - szörnyülködött el Katsunori-sensei, majd Tetsu kezébe nyomott egy kulcsot, és megfogva a vállát eltolta magától.

  - Délben itt találkozunk, ne feledjétek - szólt utánunk kedvesen Yaku anyukája.

Tetsuval a liftig sétáltunk, majd ott ő lehívta a liftet és vártunk.

  - Te most komolyan hoz...

  - Persze - vágott a szavamba - Inkább legyen - vont vállat mosolyogva, majd amikor leért a lift, ő belépett, én pedig követtem.

  - Várj, tart a liftet - jött felénk Lev.

  - Szia-szia! - integetett neki Tetsu mosolyogva, miközben megnyomta a kettes szintre vivő gombot, és az ajtó bezárult, mielőtt Lev odaért volna.

  - Te bunkó vagy! - néztem fel rá.

  - Szép, egészséges fiatalember, aki most van a fejlődő korban. Nézz ránk. Mi már vének vagyunk, és szükségünk van a liftre.

  - Nem leszek veled egy szobában.

  - Azt próbáld meg - nézett el rám meglepve.

  - Meg is próbálom - néztem fel rá, majd miután kinyílt a liftajtó, kiakartam lépni, azonban nem tudtam, ugyanis Lev ott állt az ajtó előtt.

  - Komolyan?! - szólt haragosan.

  - Lev, szeretnéd ha veled lennék egy szobában? - szóltam, miközben Tetsu vérét szívtam.

Hard  |Haikyuu Fanfiction - Befejezett|Où les histoires vivent. Découvrez maintenant