A hétfő nagyon gyorsan ismét eljött.
Miután vasárnap délelőtt eljöttünk a Fukurodaniból, nem sokkalta azután Tetsuval vissza is mentünk a koliba. Bokutoék szombaton este nagyon sokáig játszottak és közel hajnali háromkor mentek el aludni. Mi voltunk egyedül Tetsuval azok, akik hamar kidőltek, de a többiek nem szóltak meg minket emiatt.
Hétfőn Tetsuéknak nem volt megtartva az utolsó óra, ugyanis a kluboknak egy közös megbeszélés volt, leginkább a harmadévesek miatt. Új kapitányt kellett hamarosan választaniuk is, és meg kellett beszélniük a csapat többi tagjával, hogy hogyan tovább, miután ők már nem lesznek itt. Így emiatt alig maradtunk órán, azonban még így is meg volt tartva.
A suli végeztével lepakoltam a szobámban, majd átöltöztem. Tetsu mondta, hogy majd ír, ha végeztek és már akoliban vannak, azonban még nem írt nekem. Vártam, így addig ettem egyet és elpakoltam másnapra az iskolai cuccaimat. Közben még tanultam is egy kicsit. Közel háromnegyed óra elteltével, amikor Tetsu még mindig nem írt, elhatároztam, hogy átmegyek hozzájuk. megbeszéltük, hogy nézünk közösen valamit hármasban. Tetsu, Kenma és én. Kenma hála istennek jobban volt már, és látszott rajta, hogy hízott is kicsit. Ezalatt a nehéz időszaka alatt sok kilót leadott, de ahogy látom kezd visszatérni a régi önmaga. Sportolni még mindig nem sportolhat és testnevelés alól is fel van mentve.A szobámból kilépve, bezártam az ajtót, majd elindultam a folyosón. Ahogy haladtam, észrevettem, hogy Taishiro-sensei láthatólag elveszve nézelődik a folyosón. Taishiro-sensei azért volt itt, mert a nevelőnk megbetegedett a hétvégén és kellett valaki, aki erre a hétre pótolja őt. Taishiro-senseinek kevés órája lett a héten, ugyanis az iskolából többen is síelni mentek, így nem volt annyi osztály. Miután értesítették a tanárokat, hogy ki tudna helyettesíteni, ő volt az, aki vállalta. Szinte fel se fogtam, hogy elvállalta a hétre azt, hogy helyettesíti a nevelőnket. Szerettük őt, mert borzalmasan jó tanár volt és ember is. Annak ellenére, hogy itt csak másodlagos állása volt, képes volt minket elvállalni. Holott, a Fukurodaniban tanított még, és osztálya is volt. Fukurodaniról jut eszembe. Tetsu említette, hogy kitaláltak Bokuto kedd délutánra egy programot. Semmi ijesztő helyet, hanem tényleg olyan dolgot, ahol szórakozhatunk. habár azt nem árulták el, hogy pontosan mit is csinálunk majd, de nagyon kíváncsi vagyok már.
- Segíthetek esetleg? - kérdeztem a férfit, ahogy közelebb értem hozzá.
- Valaki rendelt pizzát, de nem tudom, hogy melyikben lakik - mondta zavartan.
- Hogy hívják a lányt? - kérdeztem rá.
- Katsudo Hima.
- A másik oldalt lakik - mutattam az irányba - Kint van az ajtajukon egy poszter.
- Köszönöm [Név], ezer hála - nézett rám mosolyogva, majd elsietett a szoba felé.
Miután kisegítettem Taishiro-senseit, igyekeztem tovább Tetsuékhoz. Leérve az emeletről elfordultam balra, majd meg sem álltam, míg Tetsuék ajtajához nem értem. Ott bekopogtam, azonban nem kaptam választ. Vártam egy kicsit és hallottam bentről némi mozgolódást és emberi hangot, így újra kopogtam. Ezúttal hallottam Kenma hangját, így benyitottam a szobába. A bejárati ajtó melletti részen volt a mosdókagyló, mely előtt Tetsu állt. Rávezettem a tekintetem és miután megláttam, hogy felrepedt szája vérzik, ahogy az orra is és a kezén lévő vért és sebet próbálja meg leápolni, egyszerűen ledermedtem.
- Tetsu? - suttogtam ki barátom nevét az ajkamon.
Nem tudom, hogy esetleg nem hallotta-e, vagy hallotta és direkt nem figyelt, de nem pillantott felém. Csak ott állt, miközben a kezéről próbálta meg lemosni a vármennyiséget, miközben folyamatosan felszisszenttett, amiért a sebét érte a víz. A keze felső részét új és friss sebek csúfították el. Orrából néhány csepp vér a padlóra és a fehér mosdókagylóba csöppent. Ő hanyagul törölte meg az orrát a pólójába, mely véres lett és az arcán el is húzott egy vércsíkot emiatt. Egyszerűen nem értettem, hogy mi történt. Leesett valahonnan? Megverték? Ő vert meg valakit? Verekedett?
VOUS LISEZ
Hard |Haikyuu Fanfiction - Befejezett|
Fiction Historique[Név] és Kuroo többek, mint barátok. A felejthetetlen, együtt töltött pillanatok folytatódnak, amint új év kezdődik, s visszamennek ismét a kollégiumba. A barátság extrákkal dolog kezd különös irányba torkolódni, kettőjük kapcsolata pedig egyre szív...