نکته اول ؛ بچه ها بعضی سوالات مثل اینکه شوگا و یونگی یک نفرن یا نه رو چون زیادی اسپویله جواب نمیدم ، فقط بخاطر خودتون.
بازم اینجور سوالای مهم رو مطرح میکنم حتی اگه جواب ندم.1. شوگا کجا بوده و چیکار میکرده؟
قطعا دنبال یونگی یا قاتل یا کسی که ازش خبرداشته باشه بوده ، حالا کجا؟...نکته اینکه ، شوگا هیچ وقت نمیخواد مرگ یونگی رو باور کنه. حتی با اینکه بهش گفتن اون مرده اینو باور نکرد و به گشتن ادامه داد، اونقدر که تو سازمان اسپایدر تا اون حد بالا اومده بود، پس بدونین همه زندگی شوگا یونگیه جوری که اون فردی به نام مین شوگا رو فراموش کرده و فراموش کرده باید برای خودش هم زندگی بکنه.
تنها چیز و تنها کسی که تونسته شوگا از توهم اینکه اون یونگیه یا اینکه فقط باید دنبال یونگی یا کسی که آزارش داده فکر کنه دور کنه حسیه که جیمین بهش داده.
جیمین باعث شده شوگا واسه اولین بار به خودش و خواسته قبلیش توجه کنه.
تنها بخش از وجود شوگا که زندست به جیمین مربوطه.
باقیش با یونگی پر شده.اسم بیماریش=اختلال شخصزدایی (فرد گاها حس میکنه یه نفر دیگهست و گاها حس میکنه جای اون ادم رو گرفته.)
2.مشکل شوگا با وزیر چوی چی بود که جاسوس هاشو بعد کشتن ساتوری میکرد؟ (فقط ادبیاتت)
شوگا استایل های خاص قتل خودشو داره. یکیش استفاده از نخ نسوز تو بریدن پوست و زخم کردن با همون ساتور که میگین یا آویزون و از بلندی پرت کردن که تو پارت های بعد باهاش بیشتر آشنا میشیم.
و چرا ۵ تیکه میکرد؟ چون اون روز که یونگی رو تو جنگل گم کرد پنجم آگوست بود.
حتی اسم اگوست دی یادآور همون روزه پنج به کره ای میشه *داسودچرا وزیر چوی؟ شوگا از هر طرف که پی قضیه رو گرفت، چه آدم هایی که تو اون گاراژ داشتن معامله میکردن یعنی اون بادیگاردا و چه کسایی که فهمید یونگی رو قاچاق کردن ، کلا تهش به چوی رسید.
اون بادیگاردا آدم ها که یونگی رو تیر زدن همون ادم های اسپایدر بودن.حتی فهمیده بود نهایت اسپایدر هم زیر چویِ ، پس بیخیال جانگ شد تا به چوی برسونتش، اما همین جا متوقف شد چون چوی پشت ادم های زیادی مثل جانگ کاراشو مخفی میکنه.
نکته؛ جانگ مدت زیادی نیست که عهده دار اسپایدره ، اصل اسپایدر واسه چویِ که اداره شو کم کم داد به جانگ، جانگ با خوش خدمتی هاش و نشون دادن استعدادش تونست به چوی نزدیک شه و الان نزدیک ترین ادم به چویِ.
3. چوی کیه؟
نخست وزیر کشور ، اون نه قاچاقچیه نه تروریست و نه هیچ چیز دیگه .
چوی هیچ کار خلاف خرده پایی انجام نمیده.
اون همه رو هدایت میکنه و همه گنگ های بزرگ واسه اینکه گیر قانون نیفتن باید بهش خوشخدمتی کنن و با پول سیبیلشو چرب کنن.
چوی حتی تا حد زیادی فعالیت اسپایدر رو از خودش جدا کرده. جز جانگ که باهاش دائما ملاقات داره.
YOU ARE READING
●• Black Swan •|آینه شکن| •●
Actionدو تروریست ، مین شوگا و دستیارش کیم تهیونگ یه ماموریت جدید برای ترور پسر پروفسور پارک و تهدید اون میگیرن. این ماموریت برای مین شوگا فوق آسون به نظر میاد و تهیونگ هم باید تو این ماموریت ثابت کنه که بالاخره میتونه یه تروریست حرفه ای باشه. ظاهرا که همه...