بچه ها یه نکته یهویی اومد تو ذهنم گفتم که بهتون بگم.
-اگر یه زمانی تو خیابون یا جایی کسی بهتون حمله کرد به قصد دزدی ، دعوا یا هر غلط دیگه ای خواست بکنه، میدونین چیکار باید بکنین؟
تو قدم اول؛ همه مسائل دفاع شخصی رو فراموش کنین و بزنین به چاک.
در واقع دنبال راهی واسه فرار بگردینپس اولین راه؛
۱-فرار کردن:
نخندین کاملا جدی هستم:/
اگه خیلی اتفاقی شما با یه هول دادن و لیز خوردن پای اون فرد (با یه ضربه به نقطه حساس سر) یا به هر نحوی، سهوی یا عمدی به قتل برسونینش، قانون به این نگاه نمیکنه که اون با سونیت بهتون نزدیک شده.قانون میگه تو راهی واسه فرار داشتی اما موندی و با اون فرد مبارزه کردی و دلیل مرگ اون ادم شدی.
ماده قانونیش یادم نیست اما مربوط به شرایط دفاع مشروطه که به شرط وجود راهی برای فرار و باز هم موندن شما تو صحنه جرم، شما رو از شرایط دفاع مشروع خارج میکنه، بله همچین قانون فاکی داریم.
برای همین تو تجاوز ها هم مثلا دختره، متجاوز رو میکشه خود دختره قاتل محسوب میشه-_-{پ.ن: اینجانب یه لیسانسه ی حقوقم.
مگه اینکه اینو بگم تا جدی بگیرین.}
یا واسه جدا کردن دو نفر تو دعوای مسخره ی خیابونی میری و تو زمان جدا کردن طرف رو هل میدی. (دو هفته پیش یکی اینجوری مرد:/)
اگه میخواین ثواب کنین زنگ بزنین پلیس یا با کلمات جو رو اروم کنین.پس در نتیجه، مبارزه کردن ، نشونه قوی بودن نیست.
به معنی اینکه از خودتون برمیاد هم نیست.
یا تردد تو مکان های تاریک و جرم خیر شهر تو ساعاتی که کسی نیست.اینا از شجاعت شما نیست از حماقتتونه، جیمین نباشین لطفا
و فرارتون موقع حمله ی کسی به شما ترسیدن و ضعف نیست نشونه هوش شما تو پیشگیری از دردسره.
با کوچیکترین بلایی که سر اون ادم بیارین قانون که هیچی (فرضا ازش فرار کنین)، زندگی روانی خودتون تا مدت ها بهم میریزه، وقت شما با ارزشه.
دختر و پسر هم نداره ، اگه بخواین براتون مثال بزنم تو سریال کره ای شریک مشکوک هم چی جانگ ووک (دادستان بود) و اون دوست وکیلش از اون گروه بچه های دبیرستانی که بهشون حمله کردن فرار کردن با اینکه خیلی قوی تر از یه مشت بچه بودن.
اونا نمیخواستن دعوا رو شروع کنن چون با قوانین آشنا بودن.
منم عاشق تنهایی قدم زدن های نصفه شبم ولی مکان رو بشناسین لطفا.
تو مکان جرم خیز قرار نگیرین...
BINABASA MO ANG
●• Black Swan •|آینه شکن| •●
Actionدو تروریست ، مین شوگا و دستیارش کیم تهیونگ یه ماموریت جدید برای ترور پسر پروفسور پارک و تهدید اون میگیرن. این ماموریت برای مین شوگا فوق آسون به نظر میاد و تهیونگ هم باید تو این ماموریت ثابت کنه که بالاخره میتونه یه تروریست حرفه ای باشه. ظاهرا که همه...