23

711 41 4
                                    

Kelly:

Gdy Annie zasnęła położyłam ją obok przykrywając kocem i udałam się do skrzydła medycznego. Wiem, że mimo stanu w jakim dziewczyna się znajduje nie powinna, aż tak bardzo tego przechodzić. Nie wiem co tak na nią wpłynęło, ale wiem, że muszę to ustalić z naszym lekarzem. Dla pewności, że nic jej nie będzie.

Podeszłam do odpowiednich drzwi i zapukałam.

- Proszę. - Powiedział Stefan, który był już dość starszej daty wilkiem.

- Dzień dobry Stefanie. - Przywitałam się z mężczyzną i weszłam do jego gabinetu.

- Witaj Alfo co cię do mnie sprowadza?

- Niepokoję się o moją mate. Przechodzi teraz gorączkę i odnoszę wrażenie, że coś jest nie tak.

- Co dokładnie się dzieje?

- Nie dawno było wszystko dobrze i nagle dostała ogromnej gorączki i ze zmęczenia zasnęła w krótkim czasie.

- Alfo to są normalne objawy gorączki, często jakiś czynnik zewnętrzny potrafi pogorszyć stan lub go polepszyć. W tym przypadku niestety doszło do nagłego pogorszenia, ale zapewniam Alfę, że nic jej nie będzie. Może jej Alfa dać herbatę zaparzoną z tych ziół powinna ją uspokoić i trochę rozluźnić. 

- Dziękuję Stefanie, w razie czego będę się do ciebie zgłaszać.

- Nie ma problemu zawsze służę pomocą. 

Uśmiechnęłam się do niego i odebrałam listę ziół na napar.


Omega w armiiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz