- niesamowite , pierwszy raz widzę tak piękny zachód słońca- powiedziałem zapatrzony w morze na którego tle widniał piękny zachód słońca.
- cieszę się że ci się podoba - powiedział Levi całując mnie lekko w szyję.
- idziemy pływać? - odwróciłem się do Leviego by spojrzeć mu w oczy.
- ty się dobrze czujesz? , Jest wieczór i robi się chłodno ta woda też pewnie nie jest zbyt ciepła. Chcesz się rozchorować? , Nie ma opcji.
- no Leviiii proszę , kąpiel podczas zachodu słońca będzie bardzo romantyczna- zaśmiałem się i znów spojrzałem na morze.
- tak a później będziesz leżał chory przez tydzień , nie ma takiej opcji Eren.
- ugh.. - wstałem z jego kolan i zrzuciłem z siebie bluzę i zdjąłem buty , pomimo zakazu Leviego i tak miałem zamiar się wykąpać w tym morzu.
- Eren co ty robisz , ubieraj tą bluzę w tym momencie. - spojrzał na mnie lekko zdenerwowany i złapał mnie za rękę.
- nie ma takiej opcji , nie mogę przegapić takiej okazji- wyrwałem mu się i pobiegłem w stronę morza po drodze zrzucając z siebie resztę ubrań.
- EREN! , Wracaj mi tu.
Nie posłuchałem go i wbiegłem do morza , woda faktycznie nie była za ciepła ale nie przeszkadza mi to. Kiedy byłem już trochę głębiej odwróciłem się w stronę Leviego który stał przy brzegu.
- Eren wyłaź z tamtąd albo wyciągnę cię siłą.
- to choć - zaśmiałem się i zanurzyłem się w wodzie.
Levi faktycznie chwilę potem rozebrał się i wskoczył do wody płynąć w moją stronę. Jednak ja byłem pod wodą więc nie mógł mnie namierzyć , popłynąłem do niego od tyłu i skoczyłem na niego poczym zanurzyłem nas obu.
Kiedy wypłynęliśmy Levi przetarł twarz i ogarnął włosy do tyłu , a ja zrobiłem to samo po czym zacząłem się śmiać.
- co ci odbiło Eren?!
- haha, no już nie przesadzaj nic się nie stało.
- ugh .. nie zachowój się jak dziecko , a teraz wychodzimy.
- no daj spokój skoro już i tak jesteś w wodzie to zostanimy jeszcze chwilę , proszee.
- ehh niech będzie, ale tylko chwilę.
Ucieszyłem się że Levi jednak zgodził się na wspólną kąpiel , myślę że będzie to niesamowite wspomnienie.
Przytuliłem go i spojrzałem na zachód słońca by zobaczyć go jeszcze raz. Levi zrobił to samo po czym objął mnie ramieniem.
Chwilę później podniosłem wzrok na Leviego który się we mnie wpatrywał jak w milion złoty.
Przybliżyłem się do niego dając mu znak że ma mnie pocałować , dotarło do niego bardzo szybko co mam na myśli bo już chwilę później nasze usta połączyły się a moje policzki nabrały lekkiego rumieńca.
*20 minut później*
Wracaliśmy właśnie w stronę ośrodka owinięci kocem który Levi zabrał by na nim usiąść.
- widzisz mówiłem że to zły pomysł, trzęsiesz się jak Galareta.
- ale przynajmniej będziemy mieć fajne wspomnienie - powiedziałem cicho i uśmiechnąłem się.
- ehh ty i te twoje pomysły , wrócimy to odrazu się przebierasz w ciepłą piżamę i pod koc rozumiesz?.
- a ognisko? , Przecież umówiliśmy się że posiedzimy wieczorem przy ognisku.
CZYTASZ
🕊.⋆ᎠᏔᎪ ŚᏔᏆᎪͲᎽ🕊.⋆ Ereri/Riren [omegaverse][Vampire]
Short Storyświat w którym żyją wilkołaki i wampiry najwięksi wrogowie tylko najsilniejsi przetrwają..✨ Eren wilkołak i zarazem omega nie ma najłatwiej w życiu ale jest ono w miare poukładane ale czy ta pamiętna noc obróci jego życie o 180 stopni?..🤨[ ZAKOŃCZO...