Temas..
Günümüz..İtalya'da ki karşılaşmamızdan sonra hızlıca havaalanına gitmiş ve Enrico'nun babasına ait olan özel jetle Türkiye'ye yola çıkmıştık.
Uçak havalanana kadar Aslan bir yerlerden çıkacakmışçasına tetikte beklerken, tedirginlik içinde Nefes'i görürse nasıl açıklamalıyım onu düşünmüştüm. Havalandığında ise derin bir oh çekip, rahatlamıştım.
Enrico'ya göre ilk karşılaşmayı çok iyi kıvırmıştım. Söylediği diğer bir şey ise; Aslan'ın bakışlarının bacaklarımda gereğinden fazla oyalandığıydı.
Bana göre bunun sebebi; eskiden beri gelen ataerkil davranışları olsa da Enrico ısrarla bir erkeğin kadını süzdüğü şekilde baktığını söylemişti.
Yani ona göre plan kesin işe yarayacaktı.
Bana göre ise ufakta olsa umut ışığı yanmıştı.
Pazar akşam yemeğine kadar geçen günlerde her şey yolunda gitmişti. Sadece sık sık Masal'a gitmem ev ahalisini kızdırmış, defalarca ikazda bulunmuşlardı. Ama yapabileceğim hiç bir şey yoktu. Benim üç yaşında annesine ihtiyacı olan bir bebeğim vardı.
Onlarada hak veriyordum. Sonuçta Nefes'i bilmiyorlardı. Kendilerince yıllardır doğru düzgün göremedikleri kızları ülkeye dönüş yapmış ve hasret gidermek istiyorlardı.
Bense mecburen her gün türlü bahanelerle kızıma kaçıyordum.
Masal'ın evi ise asıl curcunanın adresiydi. Nefes; Masal'da kalıyor diye Enrico'da postu Masal'ın evine sermiş, orada kalıyordu. Enrico ve Masal'sa; ilk defa bu kadar uzun süre zaman geçiriyordu. Her gün gırtlak gırtlağa gelirken, bu işten karlı çıkan tek kişiyse bendim.
Çünkü Nefes sıkılmaya zaman bulamıyor ve çok eğleniyordu. Bu da bana zaman kazandırıyordu.
Kızım benim en değerli hazinemdi. O mutlu olsun diye girdiğim türlü oyunlar, yine onu bir an bile mutsuz edecekse her şeyi boşvermeye hazırdım.
Pazar akşamı ise evde farklı bir koşuşturma vardı çünkü annemin Aslan oğluşu eve dönüyordu. Söylediğine göre akşam yemeğinde evde olurdu.
Herkes sonunda tam kadro olarak aile yemeği yiyeceğimiz için çok mutluydu. Bu yüzden de her detaya gereğinden iki kat daha fazla dikkat ediliyordu. Annem her şeyi didik didik inceliyor, beğenmediklerini hemen değiştirtiyordu.
Benim cephemde ise farklı bir hazırlık vardı. Nefes'i Enrico'ya emanet eden Masal gelmiş ve akşam için hazırlanmama yardım ediyordu.
Hazır olduğumda gördüğüm şeyi beğenerek aynadaki aksime baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMAY
Romance- Farklı kokuyorsun.. - Şampuanımdandır.. Artık parfüm kullanmıyorum.. Kötü mü? - Hayır farklı ama asla kötü değil.. Yasemin kokuyorsun.. Daha kadınsı.. Eskiden şeftali kokardın. . Tatlı bir şeftali gibi.. - Ben zaten bir kadınım.. Öy...