6

1.6K 113 29
                                    

Karşımdaydı! Yıllar Sonra..

                    
Günümüz..

Perşembe günü, Enrico bizi havaalanına götürmek için almaya geldi ve valizleri arabaya taşıyorduk. Geriye sadece iki valiz kalınca Masal ve Nefes'i de arabaya gönderip son kez eve göz gezdirdim.

Ne çok anı birikmişti bu evde.. Nefes'im burada doğmuş, burda büyümüştü. O yüzden tamamen kapatmaya gönlüm razı gelmedi ve ara sırada olsa İtalya'ya kaçarsak gelebileceğimiz bir evimiz olsun istedim. Zaten artık bir evimde burasıydı. Sık sık gelmeyi düşünüyordum..

Kapının önüne geldiğimde aynadan gördüğüm üzerime baktım. Hastanede aldığım karardan sonra Masal'la uzun uzun alışverişler yapmış ve bir sürü yeni giysi almıştık. Artık daha kadınsı ve seksi giyinmeye karar vermiştim.

Eteğim hem çok kısa, hemde yırtmaçlı olduğundan yolda zorlanacağımı düşündüğüm için; başka bir şey giymek istemiştim. Ama Masal elime zorla tutuşturmuş ve giymemi sağlamıştı. Zaten vip salondan geçip, özel uçakla yolculuk yapacağımız için sorun olmayacağını düşünmüştük.

İlk karşılaşma çok önemliymiş ve Aslan'ın aklını ilk anda başından almalıymışım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


İlk karşılaşma çok önemliymiş ve Aslan'ın aklını ilk anda başından almalıymışım. Bla.. Bla.. Detayları takılmayı bırakalı çok olmuş ve kendimi tamamen Masal'ın eline bırakmıştım.

Ne de olsa o benden daha deneyimliydi. Bir kaç sevgilisi, hatta bir kaç tane de tek geceliği bile olmuştu. Kimseye bir türlü gönlünü kaptıramadığı için işin daha çok eğlencesindeydi.

Portmantodan ince yazlık hırkamı üzerime geçirip, Enrico'yu beklerken kapıyı kilitledim.

Telefonla konuşarak geldiğini görünce bitirmesini sessizce bekledim.

- Tamam annem merak etme, dikkatli olacağım. Hadi öpüyorum.

-..

- Bende seni seviyorum annem..
Dedi ve telefonu kapattı.

- Annene Türkçe sesleniyorsun. Kaçtır soracağım ama araya hep bir şeyler giriyor. Hitaplarının İtalyanca olması konusunda hassas olduğunu sanıyordum?

- Gül Hanıma anne dışında bir kelime ile seslenebileceğimi mi sanıyorsun? Beni çiğ çiğ yer. Çok milliyetçidir. Nasıl gitti İtalyan'a gönül verdi hala kendi bile anlamıyor. Her gün bu konuda söyleniyor.

- Haha.. Senin hakkından da birilerinin geldiğini duyduğuma sevindim.

- Çok ayıp.
Dedi ama oda benim gibi gülüyordu.

Sonra dayanamadım ve kaç gündür defalarca sormama rağmen tekrar;
- Babanın uçağını kullanmamız sorun olmayacak değil mi? Zaten gerginmişsiniz. Birde benim yüzümden aranız daha da açılsın istemem. Eminsin değil mi?
Dedim.

UMAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin