14

1.4K 109 8
                                    

Kırmızı Olsun.


 

       
Bugün günlerden salı ve ben iki gündür başarıyla Aslan'dan kaçabildim.

Ve dün akşamki gibi bir daha zor durumda kalmamak için acilen araba almaya karar verdim.

Deha ise dün beni eve bırakırken araba seçmeme yardım edebileceğinden bahsetti. Bende Aslan'ı delirtmek için elime geçen yeni kozu; tabiki zevkle kabul ettim. Bugün sabah erkenden arabamı seçip, Ağva'ya yola çıkacağız.

Hemen dün akşamdan seçtiğim kombinimi alıp üzerime geçirdim. Altıma süper mini, yırtık kot bir şort ve üzerine de kalın askılı tarçın rengi bir badi giyindim. Tarçın rengi kemerimi ve bir kaç tane de altın kolye taktım. Üzerime kahveli, tarçınlı desenleri olan ekru kimonomu giyindiğimde ise hazırdım.

 Üzerime kahveli, tarçınlı desenleri olan ekru kimonomu giyindiğimde ise hazırdım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Aslan bu kot şortlardan giymeme asla izin vermezdi. Bende çok özenmeme rağmen tüm lise hayatım boyunca bir kere bile giyinmemiştim.

Artık neyse ki özgürümde istediğimi yapabiliyorum. Üzerinede Aslan'ı çıldırtmanın tadını çıkarıyorum!

Yaşasın özgürlük!

Dün akşamdan hazırladığım valizimi de alarak aşağı indim. İki gün kalacağımız için zaten ufak bir çanta hazırlamıştım.

Aşağı indiğimde çantamı merdivenlerin dibine bırakıp yemek salonuna geçtim. Herkesi kahvaltı sofrasında görünce,
- Günaydıııın benim güzel ailem!
Diye mutlulukla resmen şakıdım ve hızlıca ayak üstü bir şeyler atıştırmaya başladım.

Annemle, babam; neşeme karşılık vererek 'Günaydın' dediler. Aslan'sa, sadece homurdandı.

- Annem doğru düzgün kahvaltını yapsana. Atlı mı kovalıyor?

- Anneciğim çok geç kaldım. Dün akşamda anlattığım gibi babam kataloğun lansmana yetişmesini istiyor.

Açıklamamla babamda tatlı tatlı gülümsedi ve başını sallayarak;
- Ben dedim.
Dedi.

- Ama böyle hiç olmuyorki be kızım! Aç acına yola mı çıkılırmış?

- Olur, olur güzel annem. Yoldanda birşeyler daha alırım ben aç kalmam merak etme sen.

Mesaj sesi yankılanınca, telefonumu arka cebimden çıkarıp baktım. Deha'dandı ve kapıda olduğunu söylüyordu. Hızlıca ağızıma bir kaç parça bir şey daha atıp, annenlerle vedalaştım..

- Hatta şimdi çıkıyorum. İki gün sonra görüşürüz. Sizi seviyorum.
Deyip bir taraftanda annemle, babamı hızlı hızlı öptüm.

Bizimkilerde uzun uzun kendime dikkat etmem gerektiği konulu konuşmalarını yaptıklarında nihayet yemek salonundan çıkabilmiştim.

UMAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin