40

1.1K 67 2
                                    

Uçtu uçtu..


                
Aslan'la alınlarımız birbirine yaslı öylece duruyorduk.

Az önceki konuşmadan sonra ikimizde sanki molaya ihtiyacımız varmışçasına sessizce birbirimizin nefesinde soluklandık..

Telefonu tekrar çalınca, Aslan bir küfür savurarak beni bıraktı ve telefonunu açtı. Boynumu saran ellerinin boşluğu anında ruhumu üşüttü.

Zaten ben kimi kandırıyorum ki?!

Hemen iki söze yeniden umut etmeye başladım bile.

Her ne kadar kendime sürekli dayan desemde sonucu belli olan bir savaştayım.

Daha doğduğum anda annemle babam bana umut demişler, adımı Umay koymuşlar. Benimde kaderim sanki o anda çizilmiş.

Evren bana sanki; 'Sonsuza kadar umutla yaşa Umay!' diyor.

Sonucu belli olsa da; süngülerimi kolay kolay indirmemeliyim! Sonuna kadar kendimle de, Aslan'la da savaşmalıyım!

Kızım için..

Aslan'ın;
- Bu seferde Masal arıyor.
Dediğini duyunca dikkatimi yeniden ona verdim.

- Beni niye aramıyorlar ki?!
Dedim daha çok kendi kendime sorar gibi ve telefonu almak için elimi uzattım.

Aslan'da açtığım elime telefonu bırakırken;
- Telefonun kapalıymış hayatım.
Dedi.

Gözüne far tutulmuş tavşan gibi duyduğum kelime ile öylece kaldım. Aslan en sevdiğim gülümsemesiyle hayran olduğum bembeyaz dişlerini gösterirken, nefes alıp almadığımın bile farkında değildim.

- Telefon.

- Hı?
Dedim gayri ihtiyari aklım başımdan uçmuşken.

Bir şarkıda diyordu; 'Aklımı tutamadım, kafa tasımdan uçtu uçtu!'

Gerçekten şu anki halimi anlatacak başka bir söz daha bulamazdım. Çünkü bu söz en güzel hayallerimde bile yoktu..

- Telefon diyorum, kapandı ve Masal ikinci kez aramaya başladı.

- Hı hı.
Dedim tekrar, ama hala aradığım aklıma ulaşamıyordum.

Bana az önce 'Hayatım' mı demişti o?

Moronlukta zirve yaparak bu sorumu sesli dile getirdiğimi ise, Aslan'ın sesini duyunca anladım.

- Evet, hayatım dedim.
Dedi ve yanağımı tutup okşamaya başladı.
- Artık özgürüm Umay. Bir çok şey için özgürüm.. Buna kelimeler de dahil. Sen bana nefesimi verdin.

- Bu da ne demek?

- Zamanı var Umay'ım.. Her şeyi konuşacağız, ama hazır değilsin.

- Ne için hazır değilim.

-  Hadi sen telefonu aç artık. Masal iyice kızmaya başlamıştır.

UMAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin