28

1.3K 76 1
                                    

Of



Üç gün sonra..

UMAY TERZİOĞLU

Koskoca üç gün geçti, fakat o konuşmadan sonra ne babamı, ne de Aslan'ı göremedim.

O gün Masal'la eve döndüğümüzde babamın bizi yazlıkta bırakıp döndüğünü öğrendik..

Ve giderken Enrico'yu da yanında sürüklemiş..

Aslan deseniz iş için birden İtalya'ya gitmek zorunda kalmış!

Peki bu üç gün içinde neler mi oldu?

Öncelikle; şaka gibi ancak biz ciddi ciddi yarın; aile arasında sade, fakat şık bir törenle evleniyoruz.

Karşı çıkamaz mıydım?

Tabi ki çıkardım! Kızımı alır, İtalya'ya döner ve bir daha Türkiye'ye adımımı bile atmazdım..

Ancak ailemin desteğiyle yaşadığım şu bir kaç günde bile; aslında onlara ne kadar çok ihtiyacım olduğunu anlamıştım. Yanımda olduklarını bilmek benim için çok önemliydi.

Zaten babamın dediklerini bende düşünüp gelmemiş miydim?

Kızım için en iyisi neyse onu yapmaya çalışıyordum..

Kızım için en iyisi; tabi ki öz babasını tanıyıp, mutlu bir ailede büyümekti.

Bu yüzden adamı tavlamaya bile çalıştım. Tabi neler olduğunu bilmeyen babamda kendince beni ve kızımı korumaya çalışıyor.

Ama bilmediği şey Aslan'la asla bir araya gelemeyeceğimiz!

Zaten babam böyle bir çıkış yapmasa ben Aslan'a Nefes'ten bahsedecek ve kızımla babasını kavuşturacaktım.

Bunun için sadece nişanlanması lazımdı. Bu sayede belki bana baskı uygulamaz ve sadece kızıyla ilgilenebilirdi.

Şimdiyse her şey arap saçına döndü.

Aslan nişanlısından ayrılıp, ona ihtiyacım olduğu anda beni göt gibi bırakıp gitti. Bu ise bambaşka bir olay!

Beni bırakıp gitti!

Hala anlayamıyorum! Bunu neden yaptı?

Ne oldu?!

Başta, o anın etkisi ile değiştiğini düşünmüş olsam da; Masal'la bu konuyu detaylı bir şekilde gözden geçirince, anladım ki; orada o gün bir şey oldu.

Ama ne?!

Seval'le olanlara dondu kaldı desem?

Hayır!

Buna ne kalbim, ne de mantığım izin vermiyor!

OFF!!

Sanırım Aslan'la konuşmadan bu konu hakkında hiç bir şey düşünmemem daha iyi!

YOKSA KAFAYI YİYECEĞİM!!

Yani sonuç olarak Enrico ile kıytırık bir nikah kıyıp boşanacağız.

İşin bu kısmı da çok karışık!

Zaten benim kaç yıldır hangi işim normal oldu ki?!

Enrico ile aralarında ne olduğunu sorduğumda; öğrendiğim şey, tam bir şok sebebi!

Masal ve Enrico'nun yazlığa gelmelerini istediğim günün gecesi sevişmişler!!

Evet! Evet! Yanlış duymadınız! Resmen sevişmişler!

UMAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin