Dejavu
ASLAN ZORLU
- Aslan yapma. Bak bu yanlış!
Duyduğum inilti gibi çıkan ses; yıllar evvel her şeyi berbat ettiğim zamanları bana hatırlattı ve birden kendimi yine aynı rüyanın içinde buldum!
Yıllar önce olan ve etkisinden çok uzun bir süre çıkamadığım rüyamın puslu anıları tekrar önümdeydi..
Gerçi hissettirdiği tüm o muhteşem duyguları hiç unutmuş muydum ki?!
Unutmak için ne kadar uğraşmıştım oysa ki!
Öylesine gerçek hislerle dolup taştığım o rüyadan sonra bir türlü hissettiklerime ket vuramadım ve dolayısıyla da kendimi Umay'dan uzak durmaya zorladım.
Önceleri kendimi her akşam meyhaneye attım, fakat sonra bunun asla bir çare olmayacağını anlayınca Avni dede'nin fikrine uyup, uzun zamandır peşimde dolanan bir kıza sevgilim dedim.
Bir hafta zor giden ilişkimiz Umay'ın İtalya'ya gideceğini söylediği gün bitti.
İkisi ne alaka demeyin. Ben o sinirle kendimi yine Avni dede'nin yanına atınca; şimdi adını bile tam hatırlayamadığım kız beni orada bulup teselli etme çabasına girmişti.
İyi niyetliydi aslında. Beni de çok seviyordu, biliyordum. Ama olmuyordu işte! Ne kadar uğraşsamda olmuyordu.
Umay yoksa gün bile doğmuyordu!
O zaman anladım ki; ben Umay'dan başka kimseyi sevemem.
O öylesine işlemiş ki tüm hücrelerime.. Benliğimin ne kadarı Aslan, ne kadarı Umay bunu bile bilmiyorum!
Gördüğüm o rüya yüzünden Umay'ın o zaman benden neden kaçtığını bile anlayamadım.
Sonrası ise zaten malum.. Yıllarca bana geri dönsün diye beklemekten başka bir şey yapamadım..
Şimdiyse çok garip bir şekilde rüyamdan bir parçayı yeniden yaşıyor gibiyim.
Elbette ki bazı şeyler farklı..
Mesela rüyamda Umay'ım şeftali kokuyordu ve on sekizindeydi..
Fakat bu his öylesine tanıdıktı ki..
Sesinde aynı çaresizlik vardı. Tıpkı benim çaresizliğim gibi..
Durmamı söylerken bile devam et diyordu.. Aynı o gece ki gibi.. Rüyamdaki gibi..
Ama şu an olan her şey gerçekti..
Peki rüyam nasıl bu kadar gerçekçiydi?
O zaman ki çaresizliğim gözlerimin önüne perde gibi indi bir an. Umay aynı anda adımı seslenmişti; fakat duysam da cevap veremedim. Bambaşka bir yerdeydim.
Her şey aynı anda ölesiye karmaşıkken, bir taraftan berraklaşmıştı sanki!
Günlerce Umay'ımı rüyamda gördüğüm geceler ve sonunda seviştiğimizi gördüğüm o gece..
Ve sonra kollarımda sıkı sıkı tuttuğum Umay'ımın ürkek bakışlarından kendimi alamadım.
Farkına vardığım şeyle bir an kalbim durdu!
Rüya-
Be-
Ama hissettirdikleri-
Ürkek bakışlarının ve kollarımdaki teslimiyetinin anısı şimdi bile hatırımdaydı..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMAY
Romance- Farklı kokuyorsun.. - Şampuanımdandır.. Artık parfüm kullanmıyorum.. Kötü mü? - Hayır farklı ama asla kötü değil.. Yasemin kokuyorsun.. Daha kadınsı.. Eskiden şeftali kokardın. . Tatlı bir şeftali gibi.. - Ben zaten bir kadınım.. Öy...