Arap Saçı!
UMAY TERZİOĞLU
- Ne şakası Umay?! Çocuk oyuncağı mı bu?! Böyle konularda şaka yapmam! Kararım kesin! Nefes'in babasının kim olduğunu söylemezsen; benim bulduğum kişiyle en kısa sürede evleneceksiniz!
Karşımdaki adam, sanki babam değilde bir başkası!
O kadar hararetli ve kendinden geçmiştiki yanımıza gelen arkadaşlarımı bile gözü görmemiş, bakışlarını bana odaklamıştı.
Tekrar şansımı denemek için ağzımı açtım, fakat Aslan'ın sesini duyunca konuşamadım.
Sonunda ağzından bir kelime çıktığı ve kendine geldiği için rahatladım.
Ne olursa olsun, aramızda ne geçerse geçsin Aslan her zaman benim muhafızım!
Bundan emin olduğum için rahat bir nefes aldım. Çünkü biliyorum; o, şimdi babamı bu saçma düşüncelerini bir kenara bırakması için ikna edecek ve rahatlayarak evimize gideceğiz.
Sonrasında Aslan'la olanlar hakkında uzun bir konuşma yapmamız gerekse de ona veremeyecek cevabım olmadığı için rahattım.
Zaten geçtiğimiz günlerde, nişan telaşı bittikten sonra, Aslan'a Nefes'i söylemeye karar vermiştim.
Şimdi ortada nişan da kalmadığı için Nefes'ten Aslan'a en kısa sürede bahsetmem gerekiyordu.
Şimdi siz Aslan seni neden öptü, hiç mi merak etmiyorsun, diyorsunuzdur!
Açıkçası ediyorum, hem de çok; ama etmek istemiyorum.
Çok yoruldum.
En çokta umut etmekten yoruldum.
O lansman gecesinde anladım..
Ben o gece çok net anladım.
Aslan ve ben asla olamayız!
- Baba
Dedi araya girmeye çalışarak.Ben umutla Aslan'ın babamı ikna etmesini beklerken; babam hızla Aslan'ın sözünü kesti.
- Sen karışma Aslan!
Babamın bu sert çıkışından dolayı Aslan'da en az benim kadar şaşkındı, ama bir taraftanda hala bir garip görünüyordu.
Ama ben muhafızımdan emin olduğum için, devam edip babamla konuşsun diye gözlerimi Aslan'a odakladım.
Çünkü Aslan, konu bensem asla pes etmez ve beni içine düştüğüm tüm zor durumlardan çeker alır!
Ben ne diyecek diye beklerken, Aslan birden hiç bir şey demeden bastı, gitti.
Gittiğini görünce öylece kalakaldım.
Resmen şok içindeydim!
Ağzım açık kaldı.
Ne diyeceğimi bilemezken, ruhum darmaduman..
Şimdiye kadar ne yaptığından bir haber olduğu için Aslan'a hiç kızamamıştım.
Ama şimdi..
Şimdi gerçek bir hayal kırıklığının tam ortasında kolum, kanadım kırık kalmıştım.
Nasıl beni yalnız bırakmıştı?!
Nasıl gitmişti?!
Babamın sesini tekrar duyduğumda; yalnız olduğumun bilinci ile gözümden akan yaşı hızla sildim ve bakışlarımı babama çevirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMAY
Romance- Farklı kokuyorsun.. - Şampuanımdandır.. Artık parfüm kullanmıyorum.. Kötü mü? - Hayır farklı ama asla kötü değil.. Yasemin kokuyorsun.. Daha kadınsı.. Eskiden şeftali kokardın. . Tatlı bir şeftali gibi.. - Ben zaten bir kadınım.. Öy...