TANITIM

4.3K 109 32
                                    

    - Farklı kokuyorsun..
   
    - Şampuanımdandır.. Artık parfüm kullanmıyorum.. Kötü mü?
   
    - Hayır farklı ama asla kötü değil.. Yasemin kokuyorsun.. Daha kadınsı.. Eskiden şeftali kokardın. . Tatlı bir şeftali gibi..
   
    - Ben zaten bir kadınım.. Öyle kokmam kadar doğal bir durum yok sanırım..
   
    - Öyle..
   
    - Hem Yasemin yakışmamış mı?
    Dedim tatlı tatlı gülümseyerek.. En çok gülüşümü severdi Aslan.. En çok güldüğümde gözlerimin içine; ta en derinine bakardı.. Sırf öyle baksın diye yanında sürekli gülerdim..
   
    Derin derin gözlerimin içine baktı.
    - Yakışmış.. Asıl sorunda bu ya..
    Dedi mırıldanarak.
   
    Anlamamış gibi;
    - Efendim?
    Dedim. Çünkü ne demek isteğini açıklasın istiyordum.
   
    - Yok bir şey.. Hem neden artık parfüm kullanmıyorsun?
   
    Açıklamadı.. Her zaman ki gibi kaçmayı seçti..
   
    - Bilmem, sadece artık tercih etmiyorum. (Çünkü kimyasallardan uzak tutmak istediğim minik bir kızım var.. Kızımız..)
   
    - Değişmişsin.. Hem de çok.. Eskiden onlarca parfüm alır sonrada hangisini kullanacağına karar veremezdin. Seçmem için peşimde dolandırdın.
    Derken tatlı bir gülümseme hakimdi dudaklarında.
   
    - Sende beni asla kırmaz ve her geldiğimde bıkmadan usanmadan hepsini koklar ve en beğendiğini seçip bana sıkardın.. Hatırlıyorsun..
    Dedim nerdeyse fısıldayarak..
   
    - Seninle ilgili hiç bir şeyi unutmam Umay.. Sen benim için çok kıymetlisin.. Her zaman.. Her şeyden daha önemlisin..

Uzun zaman sonra tekrar burada olmaktan dolayı çok mutlu ve heyecanlıyım. Umarım Umay'ı da en az diğer hikayelerim kadar sever ve benimsersiniz..

İlk bölüm yarın yayında..

Hoşçakalın.. 🥰🌺

DİKKAT!!!

ÇOK ÖNEMLİ BİR NOT EKLEMEM LAZIM! YENİ BAŞLAYACAK ARKADAŞLAR ; TEKNİK BİR ARIZADAN DOLAYI BÖLÜMLERİMİN SIRASI DOĞRU ŞEKİLDE KALMIYOR! O YÜZDEN NUMARALANDIRMAYA BAŞLADIM. EN KISA SÜREDE BİTİRECEĞİM! BUNU DİKKATE ALARAK OKURSANIZ SEVİNİRİM!!!

UMAYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin