46. Co to děláte?

38 4 0
                                    


,,Co to děláte?," řekne Blanka když ji David odtáhne do své ložnice a zamkne za nimi klíčem dveře od pokoj.

,,To co musím nebo jste si snad myslela že to bude jen obyčejná večeře?," odpoví ji na to David poté co zamkne a obrátí se ihned k ní.

Protože já jsem si tohle nemyslel a přesně tohle jsem s tebou měl dnes večer v plánu, protože přesně tohle jsem dnes s tebou chtěl. 

Nebo ty to snad se mnou nechceš?

,,Mohl bych mít tolik že, ale já si musím vzít zrovna tebe protože jen s tebou upevním svou moc v tomhle tvém království. Tak už přestaň dělat drahoty ať to máme oba rychle za sebou," dodá ještě David a začne se k ní přibližovat trochu blíž.

,,Ale já tohle nechci, takhle se normální král nechová. Tak mě pusťte prosím ať se mohu vrátit do svého pokoje když večeře už skončila," řekne mu na to Blanka ale když se k ní David blíží tak před ním couvá pryč protože ví že se takhle nedostane ke dveřím.

,,Ale chceš, chceš to jenom o tom ještě nevíš. Ale uvidíš že já tě o tom přesvědčím a klidně když nebudeš chtít tak tě k tomu donutím," řekne David když už je u Blanky která už nemá kam utéct protože je nalepena Davidovým tělem u zdi a David ji hned na to začne vyhrnovat její sukni od jejich šatu.

,,Ale já nechci, nechci a nemůžu s vámi nikdy. Jste mi tak odporný a teď bych s vámi měla dobrovolně ulehnout do postele to nikdy!," křikne na něj Blanka a snaží se mu bránit.

,,Ale no tak Blanko přestaňte se bránit a začněte aspoň trochu spolupracovat, uvidíte že se vám to se mnou nakonec bude líbit. A já chci a potřebuji aby jste k tomu byla uvolněná a aby jste k tomu a ke mě byla svolná. Nebo si vás snad mám vzít násilím," řekne po chvíli David a začne ji svou rukou hladit po jejím odhalených stehnech a svou druhou rukou  nepřestává držel pevně její odhrnutou sukni.

Kterou si ale Blanka i přes jeho ruce snažila zase upravit zpátky. Ale i když si jí dávala zase zpátky tak David své ruce z jejího těla nepustil.  

KrutovládaKde žijí příběhy. Začni objevovat