,,Tak a teď povládneme můj králi", řekla za chvíli Blanka pevným a odhodlaným hlasem a dlouze na Davida pohlédla.
,,Ano teď spolu povládneme má královno", odpověděl David a chytl Blanku za ruku.
Blanka pevně stiskla svou rukou jeho dlaň a pohlédla mu do očí snad ještě víc odhodlaněji a ještě lepe se usadila na trůnu.
,,Tak začala jejich vláda a oba teď společně začaly spolu vládnout království."
Za pár týdnu přišel Blance dopis, když se podívala na pečeť která na dopisu byla tak zjistila že je to dopis od jejího strýčka.
Pevně se usadila na židli a onen dopis pomalu rozbalila a začala si ho potichu předčítat.
Stálo v něm tohle, její strýček jí prosil aby se vrátila k němu že tam bude ve větším bezpečí, protože takhle neví co jí s novým králem hrozí. A taky ji napsal že jí potřebuje něco důležitého říct a aby za ním dnes hned teď přišla že je v královském městě a že na ní čeká na jednom místě.
Blanka sebou trochu nevěřícně na židli trhla až ucítila ve svém malém bříšku kde už pomalu rostlo její dítě trochu větší pohyb a na chvílí musela zůstat na židli sedět.
,,Musela počkat až slabá bolest ustane aby se mohla zase zvednout."
Jemně pohladila své bříško a pak když už se zdálo že je klidnější, tak se zvedla a zamířila do své královské komnaty která ji teď jako královně patřila a kterou teď jako královna měla hned vedle svého manžela.
Vzala si ze své komnaty plášť a ještě se chtěla zastavit za Davidem, ale pak jsi vzpomněla že má se svými rádci důležitou poradu a tak ho tedy nechtěla rušit a rozhodla se že půjde za svým strýčkem sama.
Dole před zámkem na ní čekal posel který dopis přinesl a který ji měl taky ke strýčkovy zavést, a tak Blanka ho tedy následovala a nechala se jim vest postranními a dlouhými uličkami kterými procházeli rychle jako snad celým královským městem.
Když přišli k jednomu malému domku tak ji posel ukázal aby vešla dovnitř, a tak Blanka vzala za kliku a odhodlaně otevřela dveře kterými pak vešla dovnitř.
Rozhlédla se kolem sebe, ale nikdo v domě nebyl.
Chtěla se otočit že se tedy zase vrátí, jenže náhle se od někud vynořil nějaký stín a Blanka si z dálky myslela že je to její strýček.
Zavolala na něj, jenže náhle ji někdo za chvíli ze zadu praštil do hlavy a ona zůstala omráčeně ležet na zemi.
ČTEŠ
Krutovláda
Dragoste,,Aneb doba kdy začala naše vláda a taky jedna velká válka." Příběh o krutosti, válce ale taky jedné velké lásce která se zrodila z nenávisti a pohrdání a taky napřed jen z povinnosti. Ale láska povinnost nezná a tak muže vzniknout i tam kde teď zač...