,,Matko," řekla Blanka radostně když se vydala ke své matce protože byla opravdu ráda že jí zase vidí.
,,Blanko holčičko moje," řekla s radostí královna Margareta a ihned objala svou dceru.
,,Tak ráda tě vidím matko tolik jsi mi chyběla," dodá Blanka v jejím objetí a neskrývá své slzy štěstí a dojetí.
,,A ty mě holčičko bála jsem se o tebe, ale možná že si měla u svého strýce zůstat," řekne královna Margareta když objímá svou dceru a její duše je zase plná radosti.
,,Vrátila jsem se jen kvůli vám matko nechtěla jsem aby vám král něco udělal a navíc když je to můj osud tak proč bych měla před ním utíkat když co se má stát se stejně stane," dodala Blanka po chvíli a přitom pohlédla kdesi do dálí jako by její oči hledaly krále.
,,Já vím holčičko udělala si dobře ale možná že si měla přeci jen u strýce zůstat," řekla královna Margareta a pohlédla na ní.
,,Ale matko jsem ráda že jsem s vámi a že jsme zase pohromadě," řekla po chvíli Blanka a pak jí i všichni její ostatní sourozenci objali.
,,Chyběla jsi nám Blanko!," volaly všichni její sourozenci a přitom jí objímaly.
,,A vy mě," řekla hlasitě Blanka a přitom se na ně na všechny s radostí usmála.
Ani nevíte jak moc jste mi chyběly a jak se mi po vás stýskalo, ale teď už jsem zase tady a zase budeme všichni spolu. Řekla Blanka s úsměvem a všechny je ještě jednou objala.
,,Sestřičko i ty jsi mi chyběla," řekne po chvíli její mladší sestra Natalie a s úsměvem jí obejme.
,,A ty mě taky," řekne Blanka když jí její sestra objímá a s úsměvem jí pohladí.
,,Jsi v pořádku Blanko neublížil ti," zeptá se Natalie a starostivě pohlédne na svou sestru.
,,Ano jsem v pořádku a doufám že neublížil král tobě?," zeptá se Blanka se slzami v očích a její sestra Natalie jen přikývne.
,,Jsem v pořádku nemusíš mít strach král mi nic neudělal," dodá ještě Natalie a pak už se od své sestry vzdálí.
,,Ale jak se tak na tebe dívám Blanko zdáš se mi nějaká jiná opravdu ti král nic neudělal, nechceš mi něco říct?," zeptá se královna Margareta a přitom na svou dceru dlouze pohlédne.
,,Vlastně máte pravdu matko asi bych vám měla něco říct, ale pojďte kousek stranou nechci aby nás někdo další slyšel," dodá Blanka a odvede svou matku kousek dál vedle do jedné komnaty kde májí soukromí.
ČTEŠ
Krutovláda
Romance,,Aneb doba kdy začala naše vláda a taky jedna velká válka." Příběh o krutosti, válce ale taky jedné velké lásce která se zrodila z nenávisti a pohrdání a taky napřed jen z povinnosti. Ale láska povinnost nezná a tak muže vzniknout i tam kde teď zač...