93. Už ti nikdo neublíží

16 4 0
                                    


,,Jsi v pořádku Blanko, neublížili ti," řekl se starostí v hlase David když oba seděli na koni a vraceli se lesem cestou do zámku.

,,Teď už jsem v pořádku, protože jsem s tebou můj králi," odpověděla Blanka a v jejím hlase byla znát úleva že už se jí nic nestane.

,,To jsem rád," řekl David a pak jí políbil do vlasu.

,,Já taky jsem ráda Davide že jsme spolu a že se ti nic nestalo, protože ti muži kteří tam byli tě chtěli zabít," dodá po chvíli Blanka a starostlivě na Davida pohlédne.

,,No vidíš a nezabili jsem pořád tady lásko moje a vždycky budu," odpoví David a přitáhne si Blanku k sobě ještě blíž a ještě trochu pevněji jí chytne.

,,Asi v tom má prsty můj strýček," řekne Blanka a chytne se pevně Davidovy ruky kterou jí David drží kolem pasu.

,,Jak to myslíš Blanko," zašeptá David a Blanka propojí svou rukou jeho prsty.

,,Můj strýček mi psal že je tady v královském městě a že se mnou potřebuje mluvit a chtěl abych za ním přišla, jenže když mě ten muž co mě tam měl odvézt odvedl tak ten dům do kterého jsme přišli byl prázdny a pak mě někdo ze zadu praštil po hlavě a pak jsem se probudila až tady, a jsem ráda že už tam nejsem a že jsem zase s tebou," odpoví Blanka a pak se dlouze na Davida podívá. 

,,Jaký muž a proč tvůj strýček? Proč by to proboha dělal, snad má své království tak ať tohle mé spolu s tebou nechá. Protože ty už nepatříš jemu ale mě," řekne David naštvaně a pak se potichu podívá na cestu.

,,Já nevím Davide proč to dělá, ale asi tě chce zničit nebo možná asi i zabít," řekne Blanka a pak ještě dodá ,,Ano milovala jsem svého strýčka a možná jsem ho milovala ještě víc než jen strýčka, ale to už je pryč protože teď už mám jenom tebe. A jako důkaz toho nosím v sobě naše dítě, našeho syna přesně jak si chtěl a tebe se už Davide nikdy nevzdám. Protože tě miluju," dodá ještě Blanka a pak pevně sevře Davidovu ruku kterou jí objímá a trochu víc se k němu ještě přitiskne.

Pak už oba dva mlčí a David potom celý zbytek cesty přemýšlí, proč by ho Blančin strýček král Edmund chtěl zabít.

Blanka potom Davidovy usne v náručí a potom se probudí až v zámku do kterého ji David bezpečně na svém koni přiveze. 

KrutovládaKde žijí příběhy. Začni objevovat