,,Strýčku ale já jsem se už rozhodla," řekla Blanka a podívala se svému strýci do oči.
,,Já vím Blanko, ale já tě nepustím tady by jsi byla v bezpečí ale u Davida v bezpečí nebudeš. Protože on se k tobě nikdy hezký chovat nebude, víš přeci jaký je," odpověděl po chvíli král Edmund a pohladil tvář své neteře.
Ano já vím strýčku, ale nemůžu jinak musím za ním jet. Protože on je můj osud viděla jsem ho se svou matkou v kouzelné studánce která mi ukázala mého ženicha a od té doby ho vídávám ve svých snech a nemůžu se ho od té doby zbavit.
,,Ruší můj spánek a já vím že on je můj osud. Promiň mi strýčku ale musím odejít protože s tebou bych šťastná nebyla," dodala ještě Blanka a chytla svého strýce za ruku.
,,Ale já tě miluji Blanko a se mnou by si tu byla šťastná, já se k tobě chovám přeci hezký zato on se k tobě nikdy hezky chovat nebude a možná tě nikdy nebude milovat tak jako já. Já tě miluju a nepustím tě, chci aby jsi tu zůstala se mnou moje děti tě májí rádi a bylo by ti tady s námi dobře," řekl její strýček Edmund a jemně ji políbil.
,,Já vím strýčku a věř mi že se mi odcházet nechce ale musím nemohu tu zůstat," řekla Blanka potom co jí políbil a zadívala se mu dlouze do očí.
,,Neopouštěj mě Blanko chci aby jsi tu zůstala a tak tu taky zůstaneš," dodal ještě strýček Edmund a stiskl její paži.
,,Ale co má matka a mí sourozenci nemohu je tam nechat strýčku, prostě nemůžu. Musím za Davidem jiná možnost pro mě není. Cítila jsem se hezky a klidně bych tu s tebou byla ale nejde to," řekla po chvíli Blanka chytla se jeho ruky na svém rameni.
Rozhodla jsem se už tak a svému osudu utíkat nemůžu, a král David je můj osud a tak za ním pojedu i když za ním jet nechci. Ale udělám to jen proto abych zachránila svou matku, protože jinak mi na králi Davidovy nezaleží.
,,Škoda že vy strýčku nejste můj osud, škoda že je můj osud někdo jiný," řekla ještě Blanka a pak šla pro svého koně do stájí.
ČTEŠ
Krutovláda
Romansa,,Aneb doba kdy začala naše vláda a taky jedna velká válka." Příběh o krutosti, válce ale taky jedné velké lásce která se zrodila z nenávisti a pohrdání a taky napřed jen z povinnosti. Ale láska povinnost nezná a tak muže vzniknout i tam kde teď zač...