Královna Margareta zatím seděla ve své komnatě a psala dopis svému bratranci králi Edmundovy kterého chtěla přimět k tomu aby se proti novému králi postavil.
A tak se rozhodla že mu napíše a že tím třeba i jeho srdce obměkčí.
Můj nejdražší bratranče píšu ti proto, protože potřebuji od tebe pomoc a taky proto protože chci aby jsi se proti novému králi který tu teď vládne postavil a aby jsi mi pomohl zpátky získat mou zemi. Vím o tobě a o své dceři a vím že Blanku miluješ a proto tě prosím pokud ji chceš tak si pospěš co nejdřív, než se za chvíli stane královou ženou a než s ním bude čekat dítě.
Protože to by mohlo zmařit naše plány, protože pokud nový král zemře ještě dřív než s ním bude Blanka čekat dítě a než si jí vezme tak potom bude Blanka volná a ty se s ní klidně můžeš oženit.
Proto tě prosím pospěš si a sežeň rychle armádu, ať nového krále můžeme sesadit z trůnu a poslat ho tam kam patří. Protože Blanka už miluje jeho víc než mě a možná pokud si nepospíšíš tak ho za chvíli bude milovat víc než tebe.
I když to už se možná stalo, protože král s ní než teď na pár dnu odjel trávil všechen svůj čas.
Protože si mojí dceru opravdu vášnivě a velice zamiloval.
A tuhle svou lásku ji dokazuje každou noc kdy za ní dobrovolně chodí, protože chce aby s ním má dcera už brzy čekala dítě. Protože jinak si jí nevezme. A tak dokud má dcera ještě dítě nečeká tak máme šanci.
S láskou tvá nejdražší a milující sestřenka.
Bývalá královna Margareta.
Poté co napsala tento dopis tak si k sobě zavolala posla aby to psaní doručil sousednímu králi, a pak se šla projít na čerství vzduch a vzala do zahrady i své děti které si tam společně hrály.
ČTEŠ
Krutovláda
عاطفية,,Aneb doba kdy začala naše vláda a taky jedna velká válka." Příběh o krutosti, válce ale taky jedné velké lásce která se zrodila z nenávisti a pohrdání a taky napřed jen z povinnosti. Ale láska povinnost nezná a tak muže vzniknout i tam kde teď zač...