,,Já tomu pořád nemůžu uvěřit Blanko," řekne David a nevěřícně kroutí hlavou.
,,Jsem skutečně těhotná Davide a podle toho že mám každý den nevolnosti a je mi špatně od žaludku ti to můžu potvrdit. A krom toho své krvácení jsem taky pěkně dlouho nedostala," dodá Blanka a pohledné mu do tváře.
,,Pro mě to je pořád jako sen a říkám si jak je to možné, vždyť to ještě není ani měsíc co spolu spíme a ty už jsi lásko těhotná," řekne David po chvíli a trochu nevěřícně se na Blanku podívá.
,,Přesně tak jak jste chtěl můj pane, vždyť jsi mi říkal že si mě jinak nevezmeš a že musím otěhotnět dřív než budeme mít svatbu," odpoví Blanka trochu smutně a na chvíli sklopí svůj pohled.
,,Jsem šťastný miláčku, jen tomu pořád nemůžu uvěřit. A zdá se mi to jako sen a to jsme si ještě spolu ani pořádně neužily," dodá ještě David a zvedne Blance hlavu aby na něj pohlédla.
,,Tak tomu věř a ještě si spolu užijeme až až, moje lásko," řekne Blanka trochu šibalsky a obdaří Davida svým nádherným úsměvem.
,,Myslíš si že to bude chlapec," zašeptá ji David do ucha a pak ji ze zadu obejme.
,,To zatím ještě nevím, ale myslím si že ano. Protože ze všeho nejvíce bych ti chtěla dát syna můj milovaný," dodá Blanka tiše a pak se k němu trochu nakloní a najednou cítí jeho rty na svém krku a to jak jí David obdařuje polibky.
,,Jsem šťastná tak jak jsem ještě nikdy nebyla a jsem ráda že mohu prožívat tohle štěstí s tebou," řekne Blanka když se k němu otočí.
,,A já jsem šťastný že nás už oba čeká společná budoucnost má nejdražší, protože teď se už konečně budeš moc stát mojí ženou. ,,Ach", Blanko jsi tak krásná a tak plodná. Neskonale plodná a brzo mi dáš i další děti moje překrásná ženo," odpoví na to David a potom Blanku dlouze a vášnivě políbí.
,,A ty jsi zase můj král, můj milovány král a navždycky už budeš jenom můj Davide," zašeptá mu Blanka do ucha a David se na ní potom usměje.
,,A ty už navždy budeš Blanko mojí ženou, protože já si tě klidně hned teď vezmu," dodá David po chvíli a vezme Blanku zase kolem pasu.
ČTEŠ
Krutovláda
Romance,,Aneb doba kdy začala naše vláda a taky jedna velká válka." Příběh o krutosti, válce ale taky jedné velké lásce která se zrodila z nenávisti a pohrdání a taky napřed jen z povinnosti. Ale láska povinnost nezná a tak muže vzniknout i tam kde teď zač...