Blanka i s Davidem stála na balkoně kde na ně mávaly a volaly snad všichni lidé z jejich královského města.
,,Vážení lidé našeho království já jako nový král této země bych vám chtěl něco říct," řekl David a pak dál pokračoval.
Rozhodl jsem se že si vezmu za ženu vaší urozenou princeznu Blanku kterou za měsíc učiním jak doufám nejen svou manželkou ale také i královnou této země která usedne na trůn a bude spokojeně vládnou semnou a budu tím nejšťastnějším mužem když jí budu mít jako královskou dceru po svém boku.
,,Učiním tak nejen proto abych spojil naše teď už společná království, ale taky z lásky k ní protože ona je ta co patří memu srdci a tak pro mě bude opravdu velkou radosti pokud i ona mi řekne své ano a potvrdí teď tady předevšemi svůj souhlas že si mě vezme," řekne David a pohlédne při tom na Blanku která začne být trochu nervózní z jeho pohledu.
,,Mojí drazí lidé této země rada si vezmu krále Davida za svého manžela a učiním tak nejen pro svou zemi, ale taky z lásky k němu a budu doufat že mu brzy potom až budeme svojí porodím dědice který povládne pak našemu společnému království," řekne Blanka a snaží se vypadat šťastně a spokojeně jak jen to jde.
,,A nyní mi dovolte abych tady před vám všemi svou budoucí ženu a také příští královnu políbil," řekne David a pak se otočí k Blance jemně jí chytne kolem pasu a předevšemi jí dlouze políbí a k jeho překvapení s ním začne i Blanka spolupracovat a on začíná mít radost že možná na její řečí o lásce kterou teď předevšemi řekla bude něco pravdy.
Ale netuší že Blanka to všechno nedělá jen ze své vůle, ale hlavně pro své lidí kterým chce dokázat že je jako princezna šťastná.
I když ve skutečnosti se jí začínají valit slzy do očí, ale hlavně že je teď šťastná před lidmi.
ČTEŠ
Krutovláda
Romance,,Aneb doba kdy začala naše vláda a taky jedna velká válka." Příběh o krutosti, válce ale taky jedné velké lásce která se zrodila z nenávisti a pohrdání a taky napřed jen z povinnosti. Ale láska povinnost nezná a tak muže vzniknout i tam kde teď zač...