2. Začíná krutovláda

65 7 0
                                    


,,Výborně synu, výborně", řekla královna Radana svému synovy.

,,Teď jsi získal jejich království a teď je jejich království tvé a ty zde budeš král, zabil jsi krále aby jsi zde mohl vládnout. Teď už ti chybí jen žena která ti dá dědice a můžeš být konečně šťastný," řekla královna Radana a usmála se na svého syna.

,,Ano matko to můžu a vím že by byl na mě otec hrdý za to co jsem teď dokázal a vím že by byl na mě určitě i pyšný, protože se mi povedlo to co jemu ještě nikdy," řekl David a pohlédl s úsměvem na svou matku.

,,A sice to že jsem teď získal další království, takže má země bude opět ještě větší. Teď už jen najít dívku která mi porodí dědice a která bude po mém boku a já vím kde jí hledat, mrtví král Jakub má přeci nejstarší dceru princeznu Blanku. No a ta mi porodí syna a stane se mou manželkou a i kdyby nechtěla, tak stejně bude má protože já jsem teď nový král této země a ona teď podle tohoto práva patří mě."

,,A tak taky bude, protože ona bude má," řekne David zlostně a praští pěstí do kmene stromu.

To bude můj synu, protože to ona ti dá to po čem tolik toužíš a ještě mnohem víc. Potřebuješ ji aby jsi usedl na trůn a ona aby usedla po tvém boku. Protože kdyby jsi jí zabil, tak by jsi ničemu nepomohl akorát by se v království zvedla další rebelie.

,,Královny vdovy se můžeš zbavit, ale její dcery ne. Protože její dceru potřebuješ, protože bez ní si ani nezískáš nebo neudržíš svůj právě dobytý trůn, " řekne královna Radana s pohledem upřeným na svého syna a pohladila ho po tváři.

,,Já vím matko, vím ale i přesto to stalo za to riziko. Protože teď už mi chybí jen ona a budu tady skutečným králem. Protože s ní si na mě nikdo tady nebude ukazovat prstem. Její rod je velice oblíbený, stejně jako její rodina a jen s ní pozvednu ten svůj ještě k větší slávě," řekne David a podívá se do očí své matky která je teď šťastná a bude ještě šťastnější až opravdu její syn usedne v tomto království na trůn.

Protože jen s ní po svém boku tu budu skutečným králem a proto ji potřebuji a nemůžu zabít. Ale s královnou vdovou je to jinak tu klidně zabít můžu.

,,Protože teď tu povládnu já společně s její dcerou až mi dá syna, tak z ní udělám královnu a bude sedět po mém boku, " dodá ještě David s úsměvem a pak jde se svou matkou do svého královského stanu.


KrutovládaKde žijí příběhy. Začni objevovat