Blanka seděla ve své komnatě ve které teď měla být a pomalu se připravovala na večeři s králem, na večeři na kterou se ale vůbec netěšila a na kterou se jí ani ve snu nechtělo. Ale musela na ní být, protože přece si hned proti sobě kdyby odmítla jeho pozvání nebo kdyby se na něco vymluvila nepoštve nového krále.
To ne to by se jí za to mohl taky pěkně odvděčit a možná by skončila ještě hůř než teď, hnusil se ji a nebyl ji zrovna ještě tak úplně sympatický to ano ale nechtěla si ho proti sobě poštvat.
,,Protože poštvat si krále by pro ní znamenalo, možná i to nejhorší a možná že by s ní kvůli tomu že by ho odmítla zacházel ještě hůř."
A tak se rozhodla že prostě asi bude muset na tu večeři jít i když se jí tam nechce, ale stejně i tak tam bude muset být. Protože to je královo přání aby tam byla, a tak si nechala od služebnictva napustit teplou koupel a pořádně se umyla. Protože přece musí být pro krále hezká aby se mu líbila, přesně tak jak on chtěl.
,,I když ona o jeho poklony vůbec nestojí a ani nestala."
Poté co se vykoupala tak zamířila do své truhly ke svým šatům a vybrala si z nich ty nejhezčí aby byla opravdu krásná.
Nakonec si vybrala jedny nové šaty od strýčka které byli opravdu nádherná a když ji je služebné oblékli tak vypadala opravdu překrásně. Pak ji její služebné ještě krásně učesaly a dali ji i šperky které se rozhodla mít na sobě a na hlavu jí ještě dali překrásný čelenkový diadém který nádherně ladil k jejím šatům.
Když se Blanka na sebe potom co služebné odešli podívala do zrcadla tak musela uznat že vypadá neodolatelně a byla tak připravená skoro na všechno.
,,Jsi překrásná," řekla si Blanka sama pro sebe a rukou se pohladila po svém přívěsku který měla na krku a který spolu s ní doslova zářil.
,,Byla připravená, ale byla připravená na všechno," blesklo ji hlavou když se na sebe ještě jednou podívala a doufala že s ní dnes večer nebude chtít nový král spát. Protože na tohle ještě připravená nebyla, protože byla ještě panna a tak se po právu takových věcí o kterých ještě skoro nic nevěděla.
Protože o tom věděla jen tak něco málo, třeba když ji o tom něco řekli jejich dvorní dámy.
Ale i tak se toho děsila a nechtěla tohle zažít s tímhle mužem který jí určitě plánoval i připravit o panenství.
,,Nebo co když si myslí že už panna není a že už nějaké zkušenosti má," vyplavala ji z hlavy tahle myšlenka kterou ale hned zapudila a pak se rozhodla vyjít ven z pokoje kde už na ní čekaly dvě dvorní dámy které ji měly ke králi doprovodit a potichu doufala že nedojde na nejhorší.
Protože tohle s králem jako s mužem nikdy zažít nechtěla.
ČTEŠ
Krutovláda
Romance,,Aneb doba kdy začala naše vláda a taky jedna velká válka." Příběh o krutosti, válce ale taky jedné velké lásce která se zrodila z nenávisti a pohrdání a taky napřed jen z povinnosti. Ale láska povinnost nezná a tak muže vzniknout i tam kde teď zač...