57. Spokojená před lidmi

25 4 0
                                    


Za pár hodin Blanka kráčela dlouhou chodbou a vešla do komnaty u velkého balkonu kde měla dnes před lidmi promluvit o tom že si krále Davida dobrovolně vezme za svého manžela.

Seděla chvíli už připravená a překrásně oblečená u velkého stolu a čekala na krále a na jeho matku a až i všichni ostatní co tam s ní budou přijdou.

Za chvíli se ve dveřích objevil král a zamířil si to rovnou a bez rozmyšlení k Blance. Když ho Blanka uviděla tak vstala a udělá před ním náležité pukrle jako projev své největší ucti přesně tak jak jí říkal.

,,Jsi překrásná," řekl David když ji z úklony zvedl a jemně ve své dlani sevřel její ruku.

,,Jak to že jsi mi dnes ráno utekla, chtěl jsem se vedle tebe probudit ale tys už tam nebyla?," zeptá se ještě David a dlouze se na ní podívá.

,,Promiňte vaše Veličenstvo ale musela jsem jít nesluší se abych s vámi byla až do rána když ještě nejsme manželé," řekla Blanka jemným hlasem a vykouzlila na své tváří trochu škádlivý úsměv.

,,Já vím ale mohla jsi být se mnou až do rána, jsem přeci král a tak ať si ostatní říkají co chtějí tak stejně bude platit moje slovo," dodá David a její úsměv který ho zahřeje u srdce jí oplatí.

A čekej na mě dnes večer za tebou přijdu a ještě něco teď tě předevšemi políbím aby všichni uvěřily že jsi šťastná a očekávám tebe vás že jako princezna budeš se mnou spolupracovat.

 ,,Protože když ano tak nejen že dnes uvidíte svou matku a sourozence, ale když budete i na dále rozumná tak možná že je už zítra nebo za pár dni propustím od vás očekávám jen že bude spolupracovat," řekne ještě David a pak už Blanku odvede na balkon kde za nimi za chvíli přijde i její matka a její sourozenci.    

KrutovládaKde žijí příběhy. Začni objevovat