54. Spojila nás krutost

29 4 0
                                    


,,Jsi opravdu krásná, krásnější než v mých snech," řekne David když skončí a políbí Blanku na ustá. Pak si lehne vedle ní a nepřestává se na ní dívat.

,,Co se na mě tak díváte?," zeptá se ho po chvíli Blanka když si všimne jak ji pořád po očku sleduje.

,,Ještě nikdy jsem neviděl tak nádherného anděla," odpoví David který se jednou rukou natáhne pro pramen jejich vlasu aby ji ho sundal z čela a usměje se.

Blanka se na něj podívá a netuší že když se na něj dívá, tak že se jí začínají smát i její krásné oči které jsou v tuto chvíli tak křišťálově modré jako kdyby za nimi byla nějaká řeka.

Dívají se na sebe a David se nepřestává na Blanku usmívat a když se Blanka trochu usměje i na něj tak ho to zahřeje u srdce.

,,Doufám že teď už víte jak se máte ke mě chovat," řekne po chvíli David trochu chladným hlasem protože se nemůže nechat ovládat její přitažlivou krásou.

Blanka se na něj podívá a jen potichu přikývne.

,,Takže příště až se zas budeme milovat buďte ke mě trochu vstřícnější," dodá ještě David trochu podrážděným hlasem a prudce vezme Blanku za bradu.

Rozuměla jste, protože příště už tak vstřícný nebudu a vy na mě budete hezky každou noc ve svém pokoji čekat. A i kdybych se náhodou opozdil tak na mě budete čekat do té doby dokud nepřijdu a když náhodou usnete tak si vás probudím. A možná že za vámi když budu mít chuť zajdu někdy i přes den a vy mě vždy když k vám přijdu vřele přivítáte a budete mi projevovat úctu.  

Tak jak se sluší na krále a vašeho budoucího manžela.

Budete na mě milá a budete všechno co s vámi budu dělat, dělat se mnou dobrovolně.

 ,,Protože pokud ne tak vám zničím tu vaši hezkou tvářičku. Tak a teď se postarám o to aby jste se mnou počala mého syna co nejdřív," řekne David když pustí její bradu a když se přitiskne opět k jejímu tělu.

,,Ne prosím už ne, už to nedělejte já nechci! Nechci už prosím, nechte mě už jít! Prosím slyšíte nechte mě já už nechci!," křičí na něj Blanka a snaží se ho od sebe nějak dostat nebo se aspoň z jeho blízkosti vyprostit.

,,Ale chceš jen o tom ještě pořád nevíš, ale já tě naučím abys o tom věděla," dodá ještě po chvíli David a pak se na ní znovu vrhne.

Když potom později David skončí tak se Blanka od něj otočí na bok a chvíli na to usne.

Je už tím vším celá vyčerpaná a tak se potom probudí a vstane z jeho postele až ráno.


KrutovládaKde žijí příběhy. Začni objevovat