72. Moje tajné místo

18 4 0
                                    


Tak tedy oba pobídli své koně do cvalu a pak se rychle proháněly zdejší krajinou, to tajné místo o kterém Blanka mluvila bylo kousek takže se za chvíli ocitli na onom místě.

 Dojeli společně k nedalekému malému lesíku, kde oba seděly z koně a pak se společně vydali kousek pěšky.

,,Tak tohle je moje tajné místo," řekla Blanka když se procházely v onom lesíku a opřela se zády o jeden strom.

,,Tady jsem si vždycky hrála a tady v tomto stromě jsem se vždycky chůvě schovávala," dodá Blanka opřená o strom a pak spolu dojdou k onomu stromu který je hned kousek vedle a který je obrovský.

 Z venku má velkou prasklinu jako otvor do kterého se muže vlézt a vevnitř jeho prostor tvoří velká prázdná puklina která je zevnitř úplně dutá.

Takže se do toho stromu muže i někdo schovat.

,,V tom stromě jsem se vždycky chůvě schovala a ona mě potom hledala všude možně, a když byla u mě blízko tak jsem na ní vždy z toho stromu vyskočila," řekne Blanka se smíchem a David se k ní trochu víc přiblíží a prohlíží si onen strom.

,,Tys teda byla číslo," řekne a začne se smát.

  Potom přitlačí Blanku ke stromu.

,,To víš," dodá Blanka a podívá se mu pevně do očí a cítí že se jí David chystá políbit. David se k ní potom ještě trochu víc nakloní a Blanka si trochu zavzdychne. David se k ní potom přiblíží ještě víc a cítí jak Blanka splašeně dýchá.

Nakonec se k ní nakloní aby byl přesně u jejich úst a políbí ji.

Blanka ho chytne kolem krku a jeho polibek mu oplatí.

,,A teď mi povídej zase něco ty o sobě Davide?," řekne Blanka když se po chvíli od sebe odtrhnou a na tváří jí pohrává úsměv.

,,A co by jsi chtěla vědět Blanko?," zeptá se David a přitom jí chytne za ruku.

,,Povídej mi něco třeba o tvojí jizvě co máš na tváří, je tak zajímavá a líbí se mi. Připadáš mi s ní takový mužný, můj králi," dodá Blanka a pak ho na jeho jizvu políbí.

,,To je dlouhá historie, má lásko," řekne David trochu smutně a pak Blanku políbí do vlasu.

,,To nevadí chci jí znát a chci vědět o tobě všechno," řekne Blanka se škádlivým úsměvem a pak mu věnuje i svůj další nádherný úsměv.

,,Tak jak myslíš," řekne ještě po chvíli David a pak se společně oba posadí na holou zem.

   

KrutovládaKde žijí příběhy. Začni objevovat