73. Staré jizvy a staré rány

19 4 0
                                    


,,Tak tedy poslouchej," řekne David když se společně posadí a když ho Blanka potom ještě pohladí po tváří.

Je to dlouhá historie a tohle se stalo tehdy když jsem byl ještě mladší a nebyl jsem ještě ani králem a teprve se vše chystalo na to abych se jim stal. Protože otec mi už chtěl co nejdřív předat svou korunu a chtěl abych už co nejdřív nastoupil na trůn místo něj a abych vládl.

,,Tento příběh se stal ještě dřív než můj otec padl v bitvě a než jsem já nastoupil na jeho místo, taky to bylo o hodně dřív než jsem poznal tebe a než jsem se do tebe tak silně zamiloval Blanko," dodá ještě David a pak Blanku políbí na tvář.

,,Já vím Davide, ale ty jsi pořád mladý a silný a teď jsi hlavně můj," řekne na to Blanka a políbí ho.

,,Já vím má lásko, ale to co se stalo bylo už hodně dřív a pro mě je to už dávno. Protože už to skončilo a teď mám už jen tebe," odpoví na to David po chvíli a pak se na Blanku usměje.

,,Ale pokračuj prosím chci to vědět," řekne Blanka a podívá se mu pevně do očí.

,,Tak dobře," řekne po chvíli David a zase ve svém vyprávění pokračuje.

Bylo to tehdy kdy jsme s mým nejlepším přítelem Dominikem měli souboj o krásnou dívku, která byla ze šlechtického rodu který sice nebyl tak bohatý ale to nám nevadilo. Protože se líbila nám oběma.

Protože jsme se do ní oba dva zamilovaly.

Byla nádherná, no vlastně ještě je. Ale tehdy snad byla ještě mnohem víc krásnější.

Soupeřili jsme o ní a právě tehdy mi při tomto souboji udělal můj nejlepší přítel Dominik tuhle jizvu. Souboj jsem sice nakonec vyhrál a mohl jsem tak jako vítěz strávit s onou krásnou dívkou překrásnou noc.

No přiznám se že těch nocí bylo možná i potom víc než jedna.

Ale nakonec se Mariana tak se ta dívka jmenovala rozhodla pro mého přítele Dominika do kterého se nakonec zamilovala a mě jako budoucímu králi tak dala nakonec košem.

Miloval jsem ji a trochu mi to zlomilo i srdce, ale Dominikovy jsem jí přál a věřil jsem že i já někdy najdu svou velkou lásku která mě bude opravdu milovat a která mě nikdy neopustí.

No a teď jsem ji našel, našel jsem jí v tobě Blanko a ty jsi pro mě i o mnoho víc krásnější než Mariana. Protože ty jsi mi kromě své krásy a neskonalého půvabu který na tobě obdivuji dala i své srdce a svou lásku která je s tou mojí opravdu velká.

,,Protože tebe opravdu strašně miluju a nikdy tě neopustím, stejně tak jako tě nikdy milovat nepřestanu," řekne David a pak Blanku dlouze políbí.      


KrutovládaKde žijí příběhy. Začni objevovat