70. Chvíle neskonalého štěstí

21 4 0
                                    


Tak David za Blankou už chodil každou noc skoro dva týdny a Blanka ho vždy už vyhlížela ve dveřích.

Jednou přišel i ve chvíli kdy se zrovna koupala a Blanka když ho uviděla ve dveřích tak se trochu polekala a její tváře se zalily studem, který ale za chvíli přešel v radost a její tváře tak polila červeň.

David k ní přišel blíž a chvíli ji jen tak sledoval, byla krásná i když před ním byla úplně nahá ale teď mu snad i připadala o něco krásnější.

Poslal služebnou pryč a svojí lásce potom pomohl z lázně sám.

Vešel za ní i s oblečením do vody a ona hned jak k ní přišel vstala a šla k němu o krok blíž.

,,Jsi krásná má lásko," řekl David a políbil jí.

,,To ti nevadí že budeš mokrý Davide?," řekla Blanka když se na něj podívala a potom mu polibek oplatila.

,,Ne nevadí mi to," řekl David a vzal jí do náruče a odnesl jí rovnou do postele. Když ji položil ještě mokrou na lože tak jí znovu políbil a pak si hned sundal svou košili a po chvíli se na Blanku potom vrhl.

,,Davide," šeptala potichu Blanka zatím co se spolu milovaly a oplácela mu jeho lásku polibky.

Bylo to s ním tak krásné že na to Blanka potom nemohla zapomenout a tohle co s ním zažila teď bylo opravdu nezapomenutelné.

Ležely vedle sebe a Blanka ho hladila po tváři.

,,Miluješ mě Davide?," zeptala se ho Blanka a přitom mu pohlédla do očí.

,,Ano miluji tě Blanko a nikdy jsem nikoho nemiloval tak jako tebe, miluju tě a strašně moc," odpoví David a potom jí políbí.

,,A ty Blanko miluješ mě?," zeptá se po chvíli David a s jiskrami v očích na ní pohlédne.

,,Miluji tě Davide, teď už ano a věř mi že tě miluju celím svým srdcem a má láska k tobě je den ode dne větší," odpoví Blanka a pak se k němu trochu víc nakloní a dodá ještě ,, A doufám že ti to brzy dokážu i tím až budu čekat tvého syna," řekne ještě potichu a pak mu vtiskne polibek na rty.


KrutovládaKde žijí příběhy. Začni objevovat