88. Má královno

19 4 0
                                    


,,Jak se cítíš má královno?," zeptal se David když všichni odešli a přitom pohlédl na Blanku.

,,Má královno," znělo Blance v hlavě a při těch slovech se musela zasmát.

,,Dobře můj králi," odpověděla Blanka a přitom se k němu trochu sklonila blíž aby ho políbila, David se k ní taky přiblížil a spojil jejich ustá do dlouhého a vášnivého polibku. 

,,Jen si připadám jako bych zestárla o tisíc let," řekne po chvíli Blanka a otočí se opět na Davida.

,,Ale jsi pořád krásná i kdyby jsi mi teď o těch tisíc let zestárla, tak tě budu pořád milovat. Protože ty budeš vždycky krásná a budeš krásná už navždy," odpověděl David a přitom se na ní usmál.

Pak opatrně svou rukou pohladil Blanku po jejím už trošku vystouplém bříšku a řekl ,, Myslíš že se tak bude cítit i on náš malý princ," řekl David a přitom se usmál, protože nedokázal svou radost z toho jak se těší na své dítě potlačit.

,,To nevím a co když to nebude on, ale ona," odpoví Blanka a trochu šibalsky se usměje.

,,Ale bude to princ, copak by mi tak krásná žena jako ty Blanko mohla porodit něco jiného," dodá David a svůj úsměv ještě víc prodlouží.

,,To nevím, možná," odpoví mu na to Blanka a trochu víc se mu podívá do očí.  

,,Miluji tě má královno," řekne David po chvíli a opět Blanku políbí.

,,I já tebe můj králi," dodá Blanka a nepřestává ho líbat.

Potom se oba dva chytnou za ruce a jen tak se na sebe dívají a usmívají, sedí spolu vedle sebe na trůně a tahle chvíle je pro ně teď obrovským štěstím které i pro toto království teď hodně znamená.

,,Protože co muže být víc než šťastný panovník a než  šťastná královna, a když se ještě i milují tak už je opravdu šťastná celá zem."     

KrutovládaKde žijí příběhy. Začni objevovat