8.Dívka z obrazu

38 5 0
                                    


Král David byl v jednom sále a prohlížel si obrazy které zde visely na zdi a jeho oči zabloudili i k obrazu krásné a urozené mladé dívky. Která byla opravdu nesmírně krásná, nádherná a urozena.

,,To je princezna Blanka můj synu", řekla královna Radana když přišla do komnaty ke svému synovy a spatřila ten obraz na který se její syn díval a který jsi skoro pořád prohlížel.

,,Je krásná matko a opravdu nesmírně urozená a neskutečně nádherná," řekl David a usmál se na svou matku.

,,Ano to je můj synu a uvidíš že ve skutečnosti bude ještě krásnější než na tom obraze," řekla královna Radana a přišla ke svému synovy blíž.

,,Ale víš co jsem ti řekla můj synu nesmíš se do ní hned zamilovat teď ještě ne. Zamiluj se do ní až tehdy kdy jsi jí podmaníš a kdy tě ona bude milovat a poslouchat na slovo. Ne dřív, dříve tě nesmí okouzlit svou krásou můj synu," řekla královna Radana tiše a stiskla svému synovy rameno.

,,Je opravdu nádherná matko a už se nemůžu dočkat až ji spatřím na vlastní oči a až bude zde, vím potřebuju jí protože bez ní mě tohle království neuzná králem. Protože bez ní mě urození pány neuznají na trůnu, ale s ní a s její krásou se stanu králem kterého všichni budou poslouchat a kterého se budou bát," řekne David a na svou matku se usměje.

Protože jen s ní získám tento trůn který mi teď pravoplatně náleží a jen s ní po mém boku mě zdejší paní uznají králem. Proto jí musejí vojáci najít co nejdříve, protože bez ní nemůže být korunovace.

 Protože bez ní mě králem neuznají. 

,,Ale s ní s ní to bude jiné", řekl jsi jen tak sám pro sebe David.

,,A jiné to bude ještě až se budu každé ráno vedle ní probouzet a až mě ona sama bude milovat, a až mi dá z lásky i hodně dětí. Protože takovou krásu jakou má ona tu já jen tak nepustím, protože ona mě jako slunce bude svou krásou hřát a já se budu topit v její záři," řekl jsi David jen tak sám pro sebe v duchu a nenápadně se usmál.

,,Ale bez ní jsem ztracený, protože jen s ní po svém boku získám pravoplatně korunu," řekne nahlas a podívá se na svou matku. 

,,Nejsi ztracený můj synu a neboj uznají tě králem i bez ní, protože i bez ní můžeš vládnout," řekne královna Radana odhodlaně a chytne svého syna za ruce. 

,,Až se najde a až splní svou povinnost kterou jí bůh uložil, tak ty pak  z ní můžeš udělat královnu a ona potom může vládnout s tebou. Ale dokud nesplní svůj úkol tak královnou nebude a ani tvou manželkou, to jsi přeci sám říkal a pokud jde o tu korunovaci. Tak ta musí být co nejdříve a nezaleží na tom že tu teď princezna není, protože stejně ji potřebuješ ale králem budeš ty a ne ona. Takže jen ty můžeš a budeš vládnout můj synu," řekla královna Radana a stiskla ruce svého syna.  

,,Pamatuj můj synu, byl jsi zrozen k tomu aby jsi vládl. Tak vládni a ukaž všem jaký jsi král a ukaž všem i svoji sílu a moc, a i těm pánům co tě nechtějí na trůnu ukaž že dokážeš vládnout i bez té dívky. Protože ty teď musíš být král a tvá korunovace musí být co nejdřív, nehledě na to že ta dívka tu není," dodá ještě královna Radana a stiskne ruce svého syna ještě pevněji.

,,Však tví vojáci ji brzy najdou a ty zatím všem ukážeš že dovedeš vládnout i bez ní," řekne královna Radana odhodlaně a pevně svírá ruce svého syna.

,,Ano matko máte pravdu že mohu vládnout i bez ní, ale stejně i tak ji potřebuji protože bez ní se můj rod s jejím nespojí. Protože má krutost a její krása to je to co spojí celou tuhle zemi, a proto jí potřebuji," řekne David a podívá se do očí své matky.

 ,,Ale má korunovace se muže konat i bez ní, ale musí se konat opravdu co nejdříve. Protože potom konečně všem ukážu jaký jsem opravdu král," dodá ještě David a s podlým úsměvem se podívá na svou matku která ho pohladí po tváři.    

KrutovládaKde žijí příběhy. Začni objevovat