52. Vykoupené panenství

32 4 0
                                    


Blanka ležela na zádech na posteli a svá ustá měla pevně zavřená, stejně jako svou pevně stisklou čelist aby nevykřikla bolestí.

Jenže pak se její bolest změnila v jakýsi neznámí pocit a po jejím těle se rozprostřelo jakési příjemné chvění které donutilo její ustá k tomu aby z nich vyšel toužebný sten, který i když Blanka chtěla tak nedokázala v sobě potlačit.

A její slastný nářek se chtě nechtě z jejích úst vydral na povrch.

Potom se stalo něco co Blanka ještě nikdy nezažila a když ten vzrušující pocit který v jejím těle rozproudil vášeň skončil tak si slastně oddechla až to na chvíli rozesmálo i Davida když vyděl jak najednou se to Blance začíná pomalu zamlouvat.

,,Chtěl ji políbit, ale Blanka všechny jeho pokusy o něžnost které během jejich milování použil ignorovala jako by byl nějaký odporný a nepříjemný hmyz, nebo jako by byl jen nepříjemná moucha."

Takže když ji chtěl David po jejich milování které ještě neskončilo políbit tak jeho ústa se místo jejich úst dotkly jejího krku, protože Blanka se zrovna v ten moment ve který ji chtěl David políbit odvrátila.

Ale to Davidovy zřejmě vůbec nevadilo, protože vášnivě zlíbal její krk.

A když potom skončil tak se svalil vedle Blanky na postel a hlasitě oddechoval, poté když už se vydýchal z předchozího nádherného zážitku. Tak vstal z postele a začal si upravovat kalhoty a Blanka poznala že už je asi konečně konec a tak vstala z postele a trochu si odechla že už je to konečně za ní.        

Když se podívala na postel tak uviděla jak na bílém prostěradle září její krev, její rudá panenská krev která byla krutě vykoupená.

Zadívala se na prostěradlo znova a viděla jak se její krev do něj vpíjí, její panenská krev které na prostěradlo ukáplo pár kapek na znamení toho že už není panna. Protože nový král ji o její panenství tak krutě připravil, protože její panenství bylo vykoupeno jeho potěšením a ukojením chtíče.

,,Ale ne láskou, teda aspoň ne z její strany."        

KrutovládaKde žijí příběhy. Začni objevovat