Další den opravdu David pustil její matku i její sourozence z Černé věže a tak byli zase všichni společně v zámku.
Blanka byla šťastná a ještě i ten den hned Davidovy děkovala že propustil její matku a její nejbližší, byla tak šťastná že jsou zase všichni pohromadě a konečně si uvědomila i to co k Davidovy cítí a že k ní už naplno přišla i láska.
Když k ní David v noci přišel tak byla neskonale šťastná a David k ní chodil vždycky každou noc a ona se ho už nemohla dočkat.
Vždy když ho uviděla ve dveřích, tak se k němu hned rozběhla a David jí hned vzal do náručí a pak ji odnesl rovnou do postele.
Blanka si s ním tito chvíle užívala stále víc a měla pocit že ho už asi opravdu miluje, protože se na něj každou noc těšila. A vždycky když přišel tak její obličej prozářil překrásný a velký úsměv který věnovala jen jemu.
A Blanka se tak cítila teď už konečně šťastná, protože pochopila že ten osud kterému se tak dlouho vyhýbala bude s jejím králem kterého teď už i milovala opravdu šťastný.
Ale jak se říká nikdy nikdo neví co ještě přijde, ale na to teď Blanka nemyslela protože myslela na svou lásku a na své společné chvíle s králem které každou noc pociťovala a které se ji neskonale líbily.
A přála si aby už brzy dala Davidovy ze své lásky syna, přesně tak jak chtěl.
,,Protože tohle bylo to po čem teď toužila a co si ze všeho nejvíc přála."
Protože teď už konečně poznala jejich společné štěstí a na svou budoucnost s králem kterým dřív pohrdala a kterého nenáviděla se teď opravdu těšila, protože právě až teď ho skutečně a opravdu milovala a její láska se začínala pomalu stávat stejně silnou jako ta jeho.
ČTEŠ
Krutovláda
Romance,,Aneb doba kdy začala naše vláda a taky jedna velká válka." Příběh o krutosti, válce ale taky jedné velké lásce která se zrodila z nenávisti a pohrdání a taky napřed jen z povinnosti. Ale láska povinnost nezná a tak muže vzniknout i tam kde teď zač...