,,A svatba musí být co nejdřív, dřív než to na mě někdo pozná," řekne Blanka a podívá se Davidovy do tváře.
To víš že bude, svatba bude už za pár dní přesně tak jak jsem to řekl a jek jsem to slíbil. A neboj nikdo na tobě nic nepozná, stejně už to ví možná celý zámek že jsem za tebou v noci chodil tak co. Vždyť mi přeci nemáme co skrývat, máme se rádi, milujeme se a ty jsi mi splnila teď to co jsi mi slíbila.
Takže i kdyby to někdo věděl, tak je to jedno.
,,Ale jedno ti určitě Blanko můžu zaručit, že se staneš mojí ženou a to už hodně brzy. Takže naše dítě které čekáš přivedeš už do manželství, takže nebude nemanželské," dodá David a pak se na Blanku s úsměvem podívá.
,,Já jsem tak šťastný lásko moje," řekne ještě a pak vezme její obličej do dlaní.
,, I já jsem neskonale šťastná můj pane," odpoví Blanka a zadívá se mu do očí ve kterých se značí opravdová a neskonalá radost.
,,Teď už budeme navždy spolu Blanko, jen ty a já a naše dítě," dodá David a pak se k ní trochu víc skloní.
,,Ano teď už budeme šťastní Davide," řekne ještě Blanka a pak už oba spojí jejich rty v jedno.
-------------------------------------------------------------------------------
Tak jsme u Osmdesáté části a já bych si nikdy nemyslela že tuhle knihu napíšu tak dlouhou, protože jsem plánovala že bude mít tak maximálně dvacet nebo třicet kapitol. Ale osmdesát, tak o tom se mi snad ani ve snu nezdálo a nikdy bych nevěřila že se tak strašně rozepíšu.
A proto se vás ptám mám ještě v příběhu pokračovat a nebo už ho mám takhle ukončit.
Co myslíte řekněte mi svůj názor .°)
A ještě vám všem děkuju za vaší podporu a taky za to že jste můj příběh četli.
Vaše kresji0007 :)
ČTEŠ
Krutovláda
Romance,,Aneb doba kdy začala naše vláda a taky jedna velká válka." Příběh o krutosti, válce ale taky jedné velké lásce která se zrodila z nenávisti a pohrdání a taky napřed jen z povinnosti. Ale láska povinnost nezná a tak muže vzniknout i tam kde teď zač...