,,Tak povídej Blanko cos mi chtěla říct tak zajímavého že to nemůžou slyšet ostatní?," zeptala se královna Margareta když byli sami a pohlédla na svou dcerušku.
,,Víš maminko já," řekla Blanka a odmlčela se.
,,Já nevím jak začít a jak ti to mám říct," dodala ještě Blanka po chvíli a vypadala jako by nemohla najít slova. Nebo jako by ti správná slova pořád hledala.
,,Řekni mi to holčičko po po řadě a neboj ať mi budeš říkat co chceš pochopím to," řekne královna Margareta a pohlédne do očí své dcery která z rozpaků neví kde začít a tak jí ještě chytne za ruku aby jí trochu uklidnila.
,,Tak povídej dceruško," dodá ještě její matka podívá se jí hlouběji do očí.
,,Dobře matko," odpoví Blanka a začne své matce vyprávět.
Víte matko stalo se toho tolik že vlastně ani nevím kde začít, u strýčka jsem se měla dobře to ano i jeho děti byli hodné a já jsem si s nimi hrála. Pak mě ale když jsem chtěla odejít protože král David mě tady chtěl požádal abych neodcházela a zůstala tu s ním navždy protože se do mě zamiloval.
Ano měla jsem ho ráda a možná ještě víc než jen jako strýce ale musela jsem odejít vždyť víte kdo je můj osud a že bych asi se svým strýcem nebyla šťastná.
,,A tak jsem tedy přijela sem k nám domů na můj rodný zámek ve kterém teď vládne muž kterého ze srdce nesnáším, ale kterého si budu muset vzít. A měla jste pravdu že možná i přesto co mi udělal není zas až tak zlí," řekne za chvíli Blanka a pohlédne dlouze a smutně na svou matku.
,,On ti něco udělal holčičko, myslela jsem si že takový člověk jako on který je schopen všeho ti něco udělá. Ale myslela jsem si že k tomu ani nedojde, protože než jsi přijela tak jsem se bála o tvou mladší sestru kterou chtěl nový král zatím jako zpestření než přijedeš a zatím taky místo tebe. Ale naštěstí je tvá sestra v pořádku a byla to jen plána slova," dodá královna Margareta a chytne ještě pevněji svou dceru.
,,Ale já nejsem v pořádku matko on, on mě..... a to ještě máme teprve před svatbou a ani manžele ještě nejsme a on hned takhle a já nevím, nemůžu, nechci," začne říkat Blanka a podívá se své matce rozpačitě do očí a pak začne plakat.
,,Klid Blaničko, uklidni se všechno bude dobré," řekne její matka a obejme svoji plačící dceru.
ČTEŠ
Krutovláda
Romance,,Aneb doba kdy začala naše vláda a taky jedna velká válka." Příběh o krutosti, válce ale taky jedné velké lásce která se zrodila z nenávisti a pohrdání a taky napřed jen z povinnosti. Ale láska povinnost nezná a tak muže vzniknout i tam kde teď zač...