,,Jak si vůbec dovedete odporovat svému králi," řekl David a sevřel její pas pevně.
,,A jak si vy dovolujete se mnou takhle zacházet, jsem princezna a tak by jste se měl ke mě podle toho chovat," řekla mu na to Blanka a snažila se vymanit z jeho pevného sevření.
,,Ale teď jste můj vězeň i když jste princezna, protože jste mým hostem nechtěla být," dodal ještě David a svíral ještě pevněji její pas.
,,Jste tak krásná a mohla by jste být ještě i trochu víc rozumná když víte že po vás tak toužím," řekl po chvíli David a pak ji přitlačil k sobě ještě blíž a dlouze jí potom políbil.
,,Co si to dovolujete," řekla Blanka když se z toho vzpamatovala a snažila se ho od sebe odtrhnout.
,,Dovoluji si být vaším králem princezno Blanko a vy jako tedy můj vězeň mě budete poslouchat nebo ta vaše tvářička která mě svádí k polibku nebude už tak pěkná," řekl David a pak ji políbil ještě jednou.
,,A já jsem princezna a tohle si od vás i když jste král líbit nenechám," řekla Blanka po chvíli když se od ní David odtrhl a naštvaně se na něj podívala takovým pohledem který i zabijí.
,,Ale já jsem váš král a to je víc princezno a mohu vás nechat klidně zavřít do vězení," řekl ji na to David a Blanka se od něj ještě víc oddálila.
,,Tak mě klidně zavřete, ale lásky se odemě nikdy nedočkáte," dodala Blanka po chvíli a pak před ním uhla pohledem.
,,Mohl bych vás zavřít ale neudělám to, protože to by bylo pro vás možná vysvobození a já mám pro vás ještě mnohem příjemnější trest protože vás potřebuju a tak vás do vězení nezavřu. Ale zavřu vás do jednoho zámeckého pokoje poblíž mojí ložnice a budu za vámi chodit každou noc dokud se mi dobrovolně nevídáte i kdybych vás měl k tomu donutit násilím," řekl David a přešel k ní zase o krok blíž.
,,To neuděláte," řekla Blanka a hodila na něj žalostný pohled.
,,Ale udělám a vy sama mě ještě budete prosit abych nepřestal," řekl David trochu ironicky a se smíchem a pak se k Blance znovu obrátil.
,,Protože potřebuji aby jste mi dala dědice, protože vy stejně jako já jste královské krve," zašeptal ji do ucha a pak se od ní trochu oddálil.
ČTEŠ
Krutovláda
Romance,,Aneb doba kdy začala naše vláda a taky jedna velká válka." Příběh o krutosti, válce ale taky jedné velké lásce která se zrodila z nenávisti a pohrdání a taky napřed jen z povinnosti. Ale láska povinnost nezná a tak muže vzniknout i tam kde teď zač...