Když ještě toho večera přivezli ty co se jim podařilo chytnout do královského zámku, tak je zavřely do jedné celý ve vězení a hned ráno je předvedli ke králi.
Král David seděl na své trůnu a vedle něj stala jeho matka královna Radana.
,,Dnes mám dobrou náladu matko včera večer se mi zdál nádherný sen o mojí nevěstě a nemohu se už dočkat až mi jí dnes přivedou," řekl David vesele a usmál se při tom na svou matku.
,,Můj synu bohužel mám pro tebe špatnou zprávu princeznu Blanku se vojákům nepodařilo chytit, ale prohledávají celé okolí jen proto aby jí našli," řekla královna Radana trochu smutným tonem a podívala se na tvář svého syna ze které se úsměv okamžitě ztratil.
,,Jak to že jí nechytli, musejí ji najit a bez ní ať se mi nevracejí. Chci mít princeznu Blanku co nejdříve na zámku rozumíte matko," řekl David trochu podrážděně a zlým pohledem se podíval na svou matku.
,,Jak si přeješ můj synu hned řeknu všem vojákům kteří se už vrátily aby ji jeli znovu hledat a aby se bez ní na zámek nevracely," odpověděla na to jeho matka a pak chytla svého syna svou rukou za jedno rameno.
,,Děkuji vám matko jsem rád že se o to postaráte," odpověděl David a její ruku na svém rameni stiskl.
,,Dělám to přeci pro tebe můj synu a chci aby jsi byl šťastný," dodala ještě královna Radana která se na svého syna usmála a pak už svou ruku oddělala z jeho ramene a odešla pryč z komnaty.
David se potom ještě mnohem pevněji usadil na svém novém trůnu a poručil stražím aby mu přivedli zajatce které zajaly, i když bez princezny. Ale třeba zazpívají o tom kde jí má hledat aby se už konečně mohl dočkat své nevěsty která mu teď patří stejně jako mu teď patří tento trůn.
A které se už opravdu nemůže dočkat.
No třeba mu o tom kam Blanka utekla řekne něco její matka a nebo její mladší ale taky nesmírně krásná sestra kterou by možná mohl donutit zpívat o tom kde se její sestra skrývá a kam má namířeno.
Protože za tohle už opravdu nebude na Blanku hodný.
ČTEŠ
Krutovláda
Romance,,Aneb doba kdy začala naše vláda a taky jedna velká válka." Příběh o krutosti, válce ale taky jedné velké lásce která se zrodila z nenávisti a pohrdání a taky napřed jen z povinnosti. Ale láska povinnost nezná a tak muže vzniknout i tam kde teď zač...