59. Společná chvíle souznění

24 4 0
                                    


Blanka zavřela oči a vychutnávala si ten polibek napřed to udělala jen aby vypadala před lidmi spokojená, ale během toho polibku si najednou uvědomila že se něco uvnitř jí děje a začala s králem ochotně spolupracovat.

Když tahle krátká chvíle souznění kterou teď spolu zažily skončila tak zase otevřela oči a s radostí na krále pohlédla.

Lidé začaly hned nadšeně tleskat a radovat se a tak tam jen tak chvíli David s Blankou stály a dívaly se na sebe, za chvíli se David k Blance trochu přiblížil a podal Blance svou ruku.

,,Půjdeme," řekl David a Blanka jen přikývla a podala mu svou ruku kterou vzal David do svých dlaní a pak společně odešli a ona se nechala králem z balkonu odvést jako by byla jen nějaká loutka. 

Když zašli zase dovnitř tak se k ní David naklonil a řekl ,, Věděl jsem že budete rozumná, ale tím polibkem jste mě vážně překvapila doufám že si už zase brzy vychutnám jeho chuť stejně jako chuť vašich rtu protože tohle nebylo určitě naposled a já věřím že už pomalu přicházíte k rozumu," dodal tedy a pak se k ní naklonil ještě víc a znovu jí políbil. 

Ale tentokrát už Blanka tak jak si představoval nespolupracovala, ba naopak podívala se mu hrubě do tváře jako by na něj chtěla plivnout a hrubě se od něj odtrhla.

,,Jednou vám to snad stačilo," řekla a pak pohledem zabloudila ke své matce.

Vidím že vás asi ještě budu muset přimět k rozumu protože to na tom balkoně se mi asi jen zdálo když jsem si myslel že jste ve mě už našla zalíbení a že jste mě už začala milovat. Ale asi jsem se spletl protože jste se mnou hrála před lidmi jen divadlo a já jsem si myslel že to myslíte vážně.

 Asi by jste se měla něco přiučit od své matky nebo by vám měla vaše matka rázně domluvit, protože už jsem vám snad přeci řekl jak se ke mě máte chovat a tak už by jste si to mohla pamatovat. 

,,A nebo vám to mám zase večer připomenout," řekl David a spočinul na Blance svým dlouhým pohledem a všiml jak se jí strachem z něj zvedá její hruď jako by dýchala rychleji a rychleji.

Nenápadně se zadíval do těch míst která jsou mužům přístupná a potichu se sám pro sebe usmál.

Pak se zas znovu podíval na Blanku a řekl ,, A teď běžte čeká vás tu vaše matka," a na tyto slova potom odešel ale i tak se sám pro sebe v duchu usmíval.   

KrutovládaKde žijí příběhy. Začni objevovat