,,Vyjedeme si spolu Blanko na koni co ty na to?," zeptá se David Blanky další den ráno.
,,To zní jako dobrý nápad, a jenom my dva?," zeptá se Blanka a pak Davida políbí.
,,Ano jenom mi dva miláčku," dodá David a polibek ji oplatí.
Asi tak za hodinu společně vyjedou ze zámecké zadní brány a namíří si to spolu do volné krajiny.
,,Dame si závod kdo tam bude dřív," řekne David a pak pobídne svého koně k větší rychlosti.
,,Tak dobře," řekne po chvíli Blanka a pobídne svého koně aby mohla Davida dohnat.
Nakonec ale přeci jen vyhraje král a Blanka trochu smutně sesedne ze svého koně kterého jí David na chvíli podrží.
Když jí David potom pomůže i ze sedla jejího koně dolů a Blanka se ocitne v jeho náručí, tak jí tak chvíli jen tak v náručí chová a pak jí položí dolů do měkké trávy.
,,Co to děláš Davide?," zeptá se Blanka a přitom na něj pohlédne.
,,Nic jen jsem tě chtěl položit do trávy abych viděl jak jsi krásná," řekne David a pak ji opatrně políbí.
,,Ale Davide co když nás někdo uvidí," řekne Blanka potichu a podívá se opatrně za sebe.
,,Co je mi do lidí, chci tě Blanko," řekne za chvíli David a začne opatrně povolovat její šněrování.
,,Copak tobě to večer nestačilo?," zeptá se Blanka trochu rozrušeně a pohlédne mu do očí.
,,Vždyť víš že myslím jenom na tebe a že tě vidím všude kudy chodím ve dne i v nocí," odpoví David a pak jí povalí do trávy.
,,Ale přeci jen co když nás někdo uvidí," řekne Blanka a zvedne se do sedu.
,,Ale no tak miláčku kdo by nás tady viděl vždyť je to tu opuštěné," dodá po chvíli David a podívá se kolem sebe.
,,To nikdy nevíš kdo by tě mohl vidět," řekne Blanka která se nakonec zvedne a zase si úpravy své šaty. ,,Nech si to raději na večer až budeme úplně samy," dodá ještě a pak zase nasedne na koně.
,,Tak dobře Blanko," řekne David který se zvedne a jde hned za ní a záhy na to taky naskočí do sedla.
,,Tak kam pojedeme teď?," zeptá se David který se k Blance trochu nakloní a čeká její odpověď.
Pojď ukážu ti jedno místo kde jsem si jako malá ráda hrála, znám tu celý kraj a celou zemi. Ale tohle místo mám vůbec ze všeho nejraději, a když jsem byla malá tak jsem tam trávila tolik času. A někdy jsem tam byla i tak dlouho že když mě šla hledat chůva tak mě nemohla najít.
,,Chceš to místo vidět?," zeptá se Blanka a nakloní se k němu trochu víc se svým šibalským úsměvem.
,,To víš že chci to místo vidět Blanko," řekne David a spojí jejich k sobě nakloněné hlavy v jemném polibku.
ČTEŠ
Krutovláda
Romance,,Aneb doba kdy začala naše vláda a taky jedna velká válka." Příběh o krutosti, válce ale taky jedné velké lásce která se zrodila z nenávisti a pohrdání a taky napřed jen z povinnosti. Ale láska povinnost nezná a tak muže vzniknout i tam kde teď zač...