Jenže po chvíli jako by jejich chvíle společného souznění zase uplynula a David se chtě nechtě vzpamatuje.
,,A co děláte vůbec tady v zahradě?," zeptá se David a přitom pohlédne na Blanku.
,,To už nesmím ani do své vlastní zahrady," řekne Blanka kyselé jako by hned na tu společnou chvíli kterou prožili spolu před chvíli zapomněla.
,,Ale ano jistě že můžete vždyť jsem vám už předtím říkal že jste můj host a ne můj vězeň, takže se po zahradě klidně procházet můžete," odpoví David a trochu opatrně se na ní znovu s úsměvem podívá.
,,Ale já jsem se vás o nic neprosila a stojím od vás o žádné milodary," řekne Blanka trochu naštvaným toném a otočí se k němu trochu zády.
,,Jak chcete chtěl jsem být jen na vás milý ale když o mé dary ani přízeň nestojíte, tak klidně můžete být zamčená ve své komnatě. Ale pokud vám to nevadí budu rád když ke mě budete trochu víc vlídnější," dodá po chvíli David a otočí si Blanku svou rukou k sobě aby tak stála na proti němu.
,,A ještě něco pro vás mám vezměte si odemě tento prsten jste teď má snoubenka a já chci aby všichni viděli ke komu teď patříte," řekne ještě David a vezme Blanku za ruku na kterou ji na jeden prst navleče svůj prsten.
Blanka se na něj jen tak podívá a pak už se věnuje jeho prstenu.
,,Děkuji vám, ale jak už jsem řekla o žádné milodary jsem se vás neprosila," dodala Blanka po chvíli a pak už se chystala k tomu jako by chtěla odejít.
Já vím že ne, ale i přesto budu rád pokud budete můj prsten nosit a ještě něco od teď jste moje takže počítejte s tím že teď vás už jen tak nepustím. Jsme spolu dnes zasnoubení a pokud uděláte vše co chci tak brzy budete moje žena a pak i královna.
,,A čekejte na mě dnes ve svém pokoji a počítejte s tím že dnes k vám přijdu brzy a že možná budu u vás až do rána," řekne hned na to David a pak už se otočí a ze zahrady odejde.
Blanka tam jen tak chvíli stojí a divá se na jeho prsten, chce si ho sundat z ruky ale jako by ten prsten vůbec sundat nešel.
ČTEŠ
Krutovláda
Romans,,Aneb doba kdy začala naše vláda a taky jedna velká válka." Příběh o krutosti, válce ale taky jedné velké lásce která se zrodila z nenávisti a pohrdání a taky napřed jen z povinnosti. Ale láska povinnost nezná a tak muže vzniknout i tam kde teď zač...