David hned další den odjel zpátky do svého království aby tam potlačil menší nepokoje které se tam vyskytli.
Blanka se s ním ráno loučila a ještě se slzami v očích ho naposledy políbila.
David se pak vydal na cestu, ale slíbil ji že se potom hned brzy za ní zase vrátí. Tak Blanka zůstala sama a musela si přiznat že teď jak David odjel a to to bylo teprve pár hodin, tak už teď ji strašně chyběl a nejraději by osedlala koně a vydala se za ním.
Ale to nemohla, řekl jí aby tu zůstala a tak ona tu zůstane a bude tu na něj čekat a zatím se může na něj potichu těšit.
Uběhlo pár dní a David se stále nevracel, Blanka chodila po zahradě a četla si jeho dopis který jí napsal. A když do dočetla tak si ho pevně přitiskla ke své hrudi a trochu smutně vzdychla.
David ji chyběl a tak aspoň z jeho dopisu který ji napsal měla nějakou útěchu.
Další den když se Blanka probudila tak jí bylo strašně špatně a skoro všechno co snědla potom vyzvracela, když se její nevolnost projevovala i další dny. A to už to byl týden kdy jí bylo takhle špatně a dva týdny od toho co ještě nedostala své pravidelné krvácení které už měla dávno dostat.
,,Tak Blanka začínala mít takový pocit že asi s ní není něco v pořádku, protože ještě se jí nikdy nestalo aby se její perioda takhle dlouho zpozdila."
A její ranní a trochu i celodenní nevolnost kterou teď měla se jí také nezdála.
Instinktivně si sáhla na své břicho a pak jí zaplavil takový nepopsatelný pocit, protože si uvědomila že asi čeká dítě a pomyslela si jak tak tím udělá radost svému králi, ale hlavně sobě protože od té doby co se do Davida zamilovala už nebrala to že s ním musí zplodit dítě jako povinnost.
Ale jako akt lásky, kterou s ním teď rozhodně pociťovala a kromě toho si dítě s ním už moc přála.
A tak teď když si uvědomila že možná čeká dítě, tak jí najednou zaplavila nekonečná radost a už se nemohla dočkat až tuhle novinu řekne svému králi, a zatím se rozhodla že to nebude říkat ani jeho matce a že si to možná nechá jen pro sebe.
,,A nebo se s tím zatím svěří jen své matce která snad tuhle šťastnou zprávu uvítá."
ČTEŠ
Krutovláda
Romans,,Aneb doba kdy začala naše vláda a taky jedna velká válka." Příběh o krutosti, válce ale taky jedné velké lásce která se zrodila z nenávisti a pohrdání a taky napřed jen z povinnosti. Ale láska povinnost nezná a tak muže vzniknout i tam kde teď zač...