David poručil aby mu tedy přivedl zajatce které chytily a straže je ihned přivedli k jeho trůnu.
,,Pokloňte se svému králi!," křikl na ně David ostře a donutil je všechny před ním pokleknout.
,,Ty nejsi můj král, pravým králem této země byl můj manžel," řekne královna Margareta a zvedne se ihned z pokleku.
,,To už teď bohužel neplatí bývalá královno, váš manžel i když se byl statečně tak je mrtví a jeho trůn je teď můj stejně jako vaše dcera o které se teď neví kde je ale já tuším kam má namířeno. A vy už nejste žádná královna ale jen vdova která vzdá čest svému novému králi," řekl David a přitlačil královnu Margaretu která se zvedla opět k zemi.
,, A pokud se nenajde vaše dcera princezna Blanka, tak se mi zatím o rozptýlení muže postarat vaše mladší dcera princezna Natalie která je taky opravdu velmi půvabná," řekl David a od královny Margarety přešel k její dceři princezně Natalii.
,,Ne to nedovolím, nedovolím vám aby jste zneuctil mou dceru!," křikla královna Margareta a podívala se na něj.
,,Tak mi řekněte kde vaše dcera princezna Blanka je a já vaší mladší dceru nechám být," řekne David a pohladí princeznu Natalii po tváří.
Máš opravdu krásnou tvářičku a jsi krásná stejně jako tvá sestra a možná že jsi ještě krásnější a pokud budeš rozumná neublížím ti. Jen pokud mi tvá matka neřekne kde tvá sestra je tak mi budeš dělat rozptýlení místo tvé krásné a spanilé ztracené sestry.
,,Neubližujte ji pane prosím nechte ji," řekne žalostně královna Margareta a podívá se mu s žalem do očí.
Ještě uvidím jestli ji ublížím všechno záleží jenom na vás a na vaší starší dceři, pokud se vrátí sama co nejdřív tak vaši nejmladší dceři nezkřivím ani vlásek. Ale pokud ne tak se má na co těšit a já ostatně taky, protože je opravdu nesmírně půvabná a tak by možná mohla svou starší a krásnější sestru zastoupit.
,,Uvidím jak se rozhodnu všechno záleží jen na tom když mi řeknete kde vaše dcera princezna Blanka je a pokud mi to neřeknete, tak si vezmi vaší mladší dceru," řekne David naštvaně a pak už se k nim otočí zády.
,,Odveďte je už je dneska nechci vidět. Zavřete je do té Černé věže co patří k zámku a hlídejte je ať vám neutečou!," křikne David na straže kteří je ihned popadnou a odvedou pryč.
A na jeho příkaz je zavřou všechny do Černé věže která je blízko zámku a ze které se i kdyby chtěly nemohou dostat.
ČTEŠ
Krutovláda
Romance,,Aneb doba kdy začala naše vláda a taky jedna velká válka." Příběh o krutosti, válce ale taky jedné velké lásce která se zrodila z nenávisti a pohrdání a taky napřed jen z povinnosti. Ale láska povinnost nezná a tak muže vzniknout i tam kde teď zač...