Tak se zas vydala královna Margareta se svými dětmi a svým doprovodem opět na cestu. Sbalily si zase všechny věci které potřebovaly a naložily je na koně.
Zahladily všechny stopy i po uhašeném ohništi aby nikdo nepoznal že tu minulou noc někdo přenocoval.
Nasedli tedy zase na koně a vydali se na cestu, protože do sousedního království jejich strýčka Edmunda to byl ještě pořádný kus cesty a tak nemohli ztrácet ani minutu, protože královna Margareta věděla že už jsou jim určitě vojáci krále Davida v patách a tak se tu nemohli na tomto místě ani chvíli zdržet.
..Protože musely už zase pokračovat dál."
Nedělala tento útěk jen pro sebe, ale hlavně pro své děti které chtěla dostat do bezpečí za každou cenu a hlavně tam chtěla dostat svou nejstarší dceru o jejichž osudu věděla a nechtěla aby se tak naplnil.
Tak se jí snažila uchránit, protože když už tu není její manžel a jejich otec který je vždy chránil tak je musí ochránit ona.
A kdyby jí náhodou zabily tak je musejí ochránit jejich příbuzní, protože ona jako matka nikdy nedopustí aby se jejím dětem něco stalo.
,,Nikdy!," řekla si v duchu když nasedala na koně a když se jejich koně dali zase společně do pohybu.
Své děti ochrání i kdyby ji to mělo stát život a svou dceru Blanku by nejraději té stvůře která teď sedí na jejich trůně a která si říká král nikdy nedala, ale copak se muže vzpouzet osudu když ví že co je jednou napsané že se musí vyplnit.
Ale své dceři by nikdy nepřála takový osud, ale kdo ví možná že krále nakonec její dcera přece jen změní a možná že to pro ní nebude zas až tak špatná volba. Protože kdyby jen Blanka věděla že jí už teď David skrytě miluje, tak neví jak by se zachovala. Ale tohle zatím neví nikdo protože nový král si pečlivě hlídá své city.
A tak byli zase na cestě a každou minutu se modlily aby je nenašli královy vojáci, protože do bezpečí to byla ještě poměrně dlouhá cesta.
Kdyby jen královna Margareta mohla tak by seslala na Davida nějakou kletbu jelikož ovládala i tyto schopnosti, ale v této situaci v jaké byli by to možná nemělo žádnou cenu. A ona byla teď po smrti svého milovaného manžela hodně na dně a na čáry teď už neměla skoro žádnou sílu.
Protože ještě se nestačila ani z toho že jí zemřel manžel pořádně oklepat, protože z takové milované ztráty se už nikdy nedostane.
,,To jen čerstvé rány dokáže zahojit čas, a toho teď opravdu moc neměly. Protože i tenhle útěk jim bral už sily, ale jen tak se nevzdají."
A královna Margareta už vůbec ne, musí své děti dostat do bezpečí ať to stojí co to stojí.
ČTEŠ
Krutovláda
Romance,,Aneb doba kdy začala naše vláda a taky jedna velká válka." Příběh o krutosti, válce ale taky jedné velké lásce která se zrodila z nenávisti a pohrdání a taky napřed jen z povinnosti. Ale láska povinnost nezná a tak muže vzniknout i tam kde teď zač...