Uběhlo už pomalu pár dnu a královna Margareta byla se svými dětmi ještě stále na cestě do bezpečí. Do místa kde se před novým králem ukryjí a kde je určitě hledat nebude. Protože to nejcennější co musela před novým králem uchránit byla její nejstarší dcera, na kterou už měl nový král spadeno.
A tak se se svými dětmi rozhodla vydat někam kam je nikdo hledat nebude, protože tam kam pojedou tam jsi nový král určitě netroufne.
,,Matko už jsme na cestě tak dlouho, kdy tam už budeme a kdy už budeme v bezpečí?", zeptala se své matky mladší sestra princezny Blanky princezna Natalie.
,,Neboj dceruško už brzy tam budeme, už za pár dní budeme na hranicích u sousedního krále Edmunda mého bratrance a vašeho strýce a tam budeme v bezpečí," řekla královna Margareta a pohlédla na svojí mladší dceru.
,,Protože na něj si král David určitě netroufne protože Edmund má silnější a mocnější armádu než-li on," dodá pak ještě trochu se smíchem a pak se otočí na ostatní děti.
A teď už pojďte děti je čas abychom si odpočinuly, za chvíli už bude tma a nebude vidět ani na krok a my se musíme pořádně prospat abychom nabraly síly. Protože nás ještě čeká opravdu dlouhá cesta.
,,Tak se tady utáboříme a přečkáme zde dnešní noc", řekla královna Margareta když své koně zastavily u nedalekého lesa a seskočily ze sedla na pevnou zem.
,,Já vím děti není to žádný luxus, ale jsme teď na útěku tak jsi nemůžeme žádný luxus dovolit a navíc venku je příjemně teplo, takže nám zima určitě nebude", dodala ještě královna Margareta a pohlédla na své děti.
Pak jsi odstrojila svého koně a zavolala na svou nejstarší dceru.
,,Blaničko pojď sem!", zavolala královna na svou nejstarší dceru která hned přišla k ní.
,,Ano maminko", řekla princezna Blanka když k ní přišla a podívala se jí do očí.
,,Pojď dceruško, musím ti něco ukázat", řekla královna Margareta své dceři a pohlédla na ní. A pak jí odvedla do lesa dál do hlubokého lesa kde kdesi u stromu byla malá studánka.
Její hladina byla tak čistá až se odlesky z ní a z jejího dna třpytily na hladině.
,,Co je to maminko?", zeptala se princezna Blanka své matky když pohlédla na studánku.
,,To je holčičko kouzelná studánka a ta nám o půlnoci poví jak to s námi bude dál protože se skrze ní podíváme na to co nás teď čeká a nemine a co čeká hlavně tebe. Abychom věděly jak to s námi bude dál," řekla královna Margareta své dceři a dlouze se na ní podívala.
,,Ale maminko, je to dobré abychom takhle znaly svou budoucnost?," zeptala se své matky princezna Blanka která pořád nechápala kam její matka tímto směřuje.
,,Je má dcero je, protože aspoň uvidíš co nás v téhle situaci čeká a nemine a na co se případně můžeme ještě připravit a taky v ní spatříš svůj osud má dcero aby jsi věděla co tě čeká," řekla matka s pohledem upřeným na svou dceru a pak se podívala opět na studánku.
,,Ale to já vědět nechci, protože vím že jestli nás najdou tak mě čeká budoucnost s králem Davidem a ta určitě nebude tak růžová," řekla princezna Blanka smutně a pohlédla do očí své matce.
,,Myslíš?," řekla královna Margareta a pohlédla do očí své dcery protože ona už její budoucnost znala.
,,Nemyslím já to vím," řekne princezna Blanka posmutněle a pak se jí přestane dívat do očí.
,,Ale co ty víš dceruško třeba se můžeš mýlit, třeba nakonec nebude tak špatný a chladný jak se zdá a třeba se ti i zalíbí nebo se do něj dokonce zamiluješ," řekne královna Margareta a podívala se na svou dceru.
,,Ne to nikdy to se nikdy nestane já ho nikdy milovat nebudu," řekne princezna Blanka rozhořčeně a pak svým pohledem pohledné zpátky na svou matku.
,,Myslíš, ale tvůj osud říká něco docela jiného," řekne královna Margareta když se podívá na svou dceru a chytne ji za ruku.
,,Jak to víte matko, jak to můžete vědět. Jak to že to víte!," křikne princezna Blanka zděšeně a její ruku pustí.
,,Vím to prostě to vím protože mám tuhle schopnost a klidně se o tom přesvědč sama, stáčí jen když svými prsty jemně rozčeříš hladinu a v ní pak spatříš odpověď na svou otázku a na své myšlenky," řekne královna a pohlédne na průzračnou studánku.
Můžeš to udělat teď a nebo můžeš čekat až do půlnoci kdy má studánka za úplňku ještě větší a silnější moc. Protože její kouzla a předpovědi jsou úplňkem ještě silnější.
,, A úplněk je právě dnes v noci, tak se dnes můžeš přesvědčit jestli ti lžu nebo jestli mluvím pravdu," řekne královna Margareta své dceři a opět chytne její ruku.
,,Ne to neudělám nikdy, vy jsi určitě vymýšlíte matko nebo mi lžete!, křikne rozčileně princezna Blanka na svou matku a opět její ruku pustí.
,,Myslíš holčičko že bych ti lhala, ale jak chceš můžeš se klidně přesvědčit sama", řekla královna Margareta a odešla pryč za ostatními dětmi.
A tak zde zůstala princezna Blanka sama, která se chvíli jen tak dívala do studánky.
Ale neodvážila se její hladiny dotknout a tak pak zase za chvíli odešla aby se podívala za ostatními. Protože už určitě měli o ní její ostatní sourozenci strach.
ČTEŠ
Krutovláda
Storie d'amore,,Aneb doba kdy začala naše vláda a taky jedna velká válka." Příběh o krutosti, válce ale taky jedné velké lásce která se zrodila z nenávisti a pohrdání a taky napřed jen z povinnosti. Ale láska povinnost nezná a tak muže vzniknout i tam kde teď zač...