41. Přípravy na večer

35 5 0
                                    


Byl večer a pomalu se už začínala blížit jejich první společná večeře.

David byl ve své komnatě a pečlivě se na tuto událost připravoval, protože věděl že dnes kromě večeře s překrásnou princeznou ho ještě čeká i něco docela jiného než jen jídlo nebo její milí úsměv který doufal že by mu mohla věnovat.

Dnes ho ještě čekal večer kdy plánoval že právě dnes splynou s Blankou v jedno tělo, protože chtěl s tím aby čekala jeho dítě začít už co nejdříve.

,,A dnešní večer mu to přišlo jako dobrý nápad jak tuhle večeři úspěšně zakončit."

Proto se na dnešní večer pečlivě připravoval a proto když se ho jeho matka zeptala, jestli na to nejde s princeznou Blankou nějak moc brzy.

Tak jí David odpověděl že na to aby Blanka počala jeho dědice je nejvyšší čas a že čím dřív tak učiní tak že tím lepe a aspoň se tak bude moc jeho matka brzy radovat z toho že bude babička. A on z toho že bude otcem, protože pokud bude Blanka těhotná co nejdřív tak mu dá ten nejkrásnější dar.

 Protože nic dalšího když teď už má i krásnou princeznu která se brzy stane jeho nevěstou si nemůže přát.

A taky si nic víc už nepřeje než to aby měl co nejdřív syna který by po něm potom převzal korunu a s ní i celou jeho zemi.

,,Protože tohle co dělá nedělá jen pro sebe ale i pro ty co po něm budou pokračovat."

A tak se na dnešní večer dobře připravil protože chtěl aby se do něj Blanka co nejdříve zamilovala.

Poručil si teplou koupel a vykoupal se, pak si nechal přinést krásné šaty do kterých mu pomohli sluhové se obléct, pak si usušil své mokré vlasy které mu potom učesaly.

A když už byl potom připravený, zatím co sloužící už začaly pomalu chystat všechno na královskou večeři. Tak pak už jen seděl za stolem a čekal až se ve dveřích objeví jeho budoucí nevěsta princezna Blanka.

Kterou si dnes plánoval opravdu vychutnat.      

KrutovládaKde žijí příběhy. Začni objevovat