Oba se na sebe jen tak dívaly a potichu mlčely.
,,Jste opravdu moc krásná," řekl David po chvíli a pohladil ji něžně po vlasech, pak se k ní sklonil a chtěl ji políbit jenže Blanka předním ucukla a jen se na něj tak podívala dlouhým a nechápavým pohledem.
Nakonec se odhodlala a řekla ,,Jsem váš host nebo váš vězeň," dodala a trochu výhružně na něj pohlédla.
,,Jste můj host," řekl David a nedal se jen tak odbít.
,,Jsem host i když si jim nepřeji být, protože jsem hostem sama ve svém vlastním zámku," odpověděla mu na to Blanka a se vztekem v očích mu pohlédla do očí.
,,Nebo si snad přejete být mým vězněm?," zeptal se David a přišel k ní zase trochu blíž.
,,Stokrát raději budu vaším vězněm než vaším hostem, stejně tak jako moje matka kterou jste tady taky uvěznil," odpověděla mu na to Blanka a uhnula od něj kousek stranou.
,,Ale já nechci aby jste byla mým vězněm, ale prosím když jste si už vybrala," řekl David trochu zlostně a pak ji vzal bolestně za ruku.
,,Au co si to dovolujete," řekla Blanka když ji David pevně držel za ruku a když ji nechtěl pustit.
,,Pusťte mě," prosila ho Blanka ale David ji nepustil a držel její ruku ještě pevněji.
,,Pusťte mě prosím to bolí," řekla Blanka a z očí se ji začaly hrnout slzy.
,,Ne nepustím vás nechci aby jste mi zase utekla, protože když si přejete být mým vězněm tak já budu váš žalářník a vy mě budete poslouchat. Mohla jste se tu mít jako v bavlnce ale jak chcete budu tedy s vámi jednat po zlém přesně tak jak si přejete," dodal odhodlaně David a pak její ruku nakonec ze svého pevného sevření pustil.
A budete mě poslouchat, já jsem teď váš král a vy uděláte co řeknu nebo co si zamanu, takže kdybych chtěl po vás ať mi pro potěšení skočíte každou noc do postele tak to prostě uděláte rozuměla jste mi.
Blanka jen tiše přikývla a chystala se už k odchodu, jenže v tom ji David chytl a přitáhl si jí opět k sobě blíž.
,,Ještě jsem vám neřekl že můžete odejít," dodal a chytl ji pevně kolem pasu.
ČTEŠ
Krutovláda
Romance,,Aneb doba kdy začala naše vláda a taky jedna velká válka." Příběh o krutosti, válce ale taky jedné velké lásce která se zrodila z nenávisti a pohrdání a taky napřed jen z povinnosti. Ale láska povinnost nezná a tak muže vzniknout i tam kde teď zač...