6. Najděte je

37 4 0
                                    


,,Bohužel jsme je nenašli můj pane", řekl jeden voják z královi armády když k novému králi předstoupil.

,,Tak hledejte znova musíte je najít, rozumíte musíte. Najděte tu vaší královnu vdovu, teda teď už jen vdovu a její děti. Ale ze všeho nejvíc najděte její dceru princeznu Blanku, slyšíte tu mi hlavně najděte," řekl David naštvaně a praštil pěstí do stolu.

Protože tu musím mít, jestli najdete ostatní nebo co s ostatními uděláte je mi jedno. Ale jí nesmíte zkřivit ani vlásek, protože tu potrestám já sám a bude to skutku příjemný trest co jsem si na ní připravil.

,,Jistě můj pane jak jsi přejete," řekl ten voják a chystal se k odchodu.

,,A teď už jděte a hledejte všude a znova až dokud ji nenajdete a nepřivezete mi jí sem. Rozuměl jste," řekl David podrážděně a pak od něj odvrátil pohled. 

,,Ano můj králi rozuměl jsem a hned vyjedeme znovu abychom je našli," řekl ten voják a pak už zamířil ke dveřím. 

,,Dobře tak vyjeďte znovu a bez nich a hlavně bez ní se nevracejte a teď už jděte," řekl už trochu uklidněným hlasem David a podíval se na onoho vojáka.

,,Jistě můj pane," řekl voják otočil se a odešel.

Poté co voják zase odešel tak se David posadil zase zpátky na trůn a už plánoval jaký si pro Blanku připraví trest.

,,Ještě bude prosit abych přestal a abych ji už nechal a bude škemrat o to aby mohla být se mnou a aby se se mnou mohla milovat", pomyslel si David. 

,,A tenhle trest si skutečně vychutnám a nechám jí prosit a škemrat i kdyby se předemnou měla proti své vůli plazit po kolenou, tak tenhle její trest si vychutnám. Protože ona jsi nic jiného než takový trest nezaslouží a navíc mi tím i přinese jistou slast a potěšení", řekl jsi potichu David a už jsi jí začínal představovat.

David přemýšlel nad svým trestem a už jsi přestavoval jaké to asi bude a jak bude vypadat až bude úplně nahá.

Jenže v ten moment ho z jeho myšlenek vyrušila jeho matka.

,,Můj synu, promiň nechci tě rušit vidím že teď přemýšlíš, ale jen jsem chtěla s tebou mluvit," řekla královna Radana když přišla a pohlédla na svého syna.

,,Ano matko přemýšlím, teď zrovna přemýšlím o princezně Blance a o trestu který jsem si pro ní připravil," řekl David a podíval se na svou matku.

 Čeká ji totiž nádherný trest kterého se já jen tak nenabažím a ona pak už také ne, protože pak až to se mnou zažije tak to už potom bude chtít taky a pořád a nebude se moci toho nikdy nabažit. Stejně tak jako já se nebudu moci nabažit ji a ještě mě o to bude prosit a škemrat.

,,Protože ona mi tím navíc i proti své vůli bude přinášet nesmírně velké potěšení a rozkoš," řekl David a na svou matku se usmál.

,,To ano to bude můj synu, doufám že bude rozumná a nebude se nějak vzpouzet tvé vůli. A že bude pečlivě plnit svůj svěřený úkol. Ale nejprve ti jí musejí vojáci najit a oni ji zatím nenašli, takže jsi o noci s ní můžeš nechat zatím jen zdát," řekne královna Radana a podívá se svému synovy do očí.

,,Ale hlavně se do ní nesmíš hned zamilovat můj synu, protože když se do ní zamiluješ dřív než jí ovládneš. Tak ona by pak mohla ovládat tebe a to by jsi přeci nechtěl," dodá ještě po chvíli královna Radana a podívá se svému synovy znovu do očí.   

,,Ne to nechci matko, nechci se do ní zamilovat," řekne David a podívá se do očí své matky.

 Ale chci ji ovládnout a toužit po ní mohu i tak. Protože potřebuji aby se do mě zamilovala ona a aby mi pak z lásky dala syna který se pak stane mým dědicem. A nebojte mí vojáci jí dříve nebo později najdou a čím dříve je najdou tím mi dá co nejdříve to po čem toužím a s tím i své tělo. Protože proto ji potřebuji, protože kdybych ji nepotřeboval tak jsem ji mohl podříznout krk už dávno. Ale potřebuju ji, protože potřebuji aby mě milovala a aby splnila svůj úkol i když se jí třeba nebude líbit. Ale tím že ho splní, tak naše rody už navěky spojí. 

,,Protože ona se spojí se mnou, protože ona mi už teď patří a tak ji vojáci co nejdříve najdou abych ji už mohl mít a aby jsi jí už mohl celou vzít," řekne David se smíchem a s radostí se ke své matce obrátí.   

KrutovládaKde žijí příběhy. Začni objevovat