18. Princezna objevena

28 5 0
                                    


,,Můj pane," řekl jeden voják když vešel dovnitř za králem Davidem do komnaty kde byli obrazy a zasalutoval svému králi.

,,Co je děje se něco? Nevidíš že přemýšlím?," řekl David trochu podrážděně protože ho onen voják vytrhl zrovna z jeho nádherných představ o princezně Blance.   

,,Můj pane vojáci našli nedaleko odsud směrem k severním hranicím něco jako zamaskované tábořiště a vypadá to jako by tam někdo přespal, protože i když se snažily zamést stopy tak naši vojáci tam přeci jen něco našli," řekl onen voják a zatvářil se vážně. 

Bylo tam vidět že tam jednu noc hořel oheň, i když všechno co by tomu nasvědčovalo bylo zameteno. Ale i tak jsme poznaly trochu spálenou trávu. 

A domníváme se že zde byla právě prchající královna Margareta se svými dětmi a se svou dcerou.

David zpozorněl a pozorně vojákovy naslouchal.

,,Myslíme si že se královna Margareta se svými dětmi chce dostat do sousedního království ke králi Edmundovy který je její bratranec," dodal ještě voják a pak už čekal jeho příkazu.

,,Dobře děkuji ti za zprávu vrať se ihned ke své družině a řekni jim ať se za nimi vydají, protože určitě nebudou daleko a ať mi co nejdříve princeznu přivezou, ale živou rozumíš nikdo jí nesmíte zkřivit ani vlásek o její potrestaní se postarám já sám," řekl David a podíval se koutkem oka na její obraz. 

S ostatními si můžete dělat co chcete, ale nezabíjejte je chci je všechny živé včetně princezny a o jejím osudu rozhodnu už sám.

,,Rozuměl si," řekl král trochu rázně a podíval se na vojáka.

,,Ano můj pane, hned se vydám za svou družinou která čeká jen na váš rozkaz a to co jste mi řekl jim vyřídím. Uvidíte že co nevidět je chytneme a za pár dní je máte tady," dodal voják který stal jako přikovaný a hleděl vesele na svého krále. Protože mu podle králova výrazu přinesl dobrou zprávu. 

,,Děkuju ti můžeš jít," řekl David a pak už se otočil zase k Blančinému obrazu.

,,Jak si přejete můj pane," odpověděl voják a zase z místnosti odešel.

,,Za pár dní už budeš má jenom má," řekl si David tiše pro sebe a přitom nespouštěl oči z Blančina obrazu a nemohl se už dočkat dne až bude princezna tady. 


KrutovládaKde žijí příběhy. Začni objevovat